31.07.2015

Ongi käes selle nädala viimane tööpäev, oh küll see nädal on pikk olnud. Hommikul vara ärkamisega ei ole me veel kumbki harjunud, kuid küll harjume. Nagu ka eile käisime täna hommikul samuti lastega jalutamas. Jälle on ilm pilves ja õhtuks lubatakse üldse tormi ja vihma. Mängukale jõudes oli seal Gregori klassivend ja nii lapsed mõdaaega omaette toimetasid. Sõbranna ütles, et ta peab koju süüa tegema minema ja ma leidsin, et meil ka aeg koju minna. Selle peale teatas Gregori klassivend, et ta vanemad läksid korraks ära ja ta on üksinda. Kas me võiksime nii kaua seal olla, kuni nad tagasi tulevad. Loomulikult saime ja ütelsin sõbrannale, et me jääme veel õue. Tema läks oma lapsega ära, kuid mitte kauaks. Peagi oli tema laps tagasi, kuna ta tahtis teistega mängida. Sõbranna oli hädas, et tal vaja koju minna. Selle peale leidsin mina, et tema mingu ja ma valvan ise lapsi. Nii ma korraga 4 last endale sain. Peagi tulid klassivennad vanemad koju ja me viisime sõbranna lapse koju ja saime ise ka koju. Peeter jõudis siesta ajal koju ja teatas, et ta on väsinud. Huvitav mul oli täpselt sama tunne. Nii me lubasime lastele telekat vaadata ja läksime ise magama. Ma oleksin heameelega ülejäänud päeva maha maganud, kuid ei tuli tõusta. Peeter pidi tööle tagasi minema. Õhtupoole läks väljas pilve ja me ei saanudki toast välja. Mingi hetk hakkas müristama, lõi välku ja sadas vihma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.