29.07.2015

Täna oli esimene hommik, kus ärkasin kella peale. Tundub, et väsimus hakkab peale tulema, kuna Peeter magas samuti. Mõtlesin juba eile, mida ma võiksin hommikuti kuni laste ärkamiseni teha. Vastust ma veel ei leidnud, aga voodisse vedelema ei lähe. Vedelesin diivanil ja lugesin uudiseid, kah tegevus. Juba mõnda aega olen vaadanud ja mõelnud, et peaks aknaid pesema hakkama. Ei saa mina küll aru, kus kohast sinna tekivad näpu jäljed jne. Väljas oli pilves ja nii ma jälle aknaid pesema hakkasin. Ma ei ole lugenud mitu korda ma neid see aasta pesnud olen, aga neid kordi on päris mitu. Seejärel oli vannitoa kord käes. Mulle tundub, et ma olen see nädal rohkem koristanud, kui viimaste kuude jooksul kokku. Lõunaks süüa ei olnud vaja teha ja seega otsustasin kooki küpsetada. Mulle tundub, et ma viimasel ajal muud ei teegi, kui küpsetan. Kuid is tehtud ja ilma keemiata tooted on alati head. Eelmine nädal tegime näiteks kapsa-ja lihapirkukaid. Alguses vaatasin, et neid me küll ei jõua ära süüa, aga said nagu ikka otsa. Lapsed olid laisad ja midagi teha ei tahtnud. Seega leidsime Peetriga, et lähme käime siesta ajal kahekesi ujumas. Enne toast välja minemist teatasid lapsed, et tore me saame nüüd telekat vaadata ja arvutis olla. Nojah, halb ema nagu ma olen võtsin selle peale mõlemalt juhtmed ära ja viisin autosse. Tuppa jäänud telefoni lültasin ka välja nii, et nad ei saa sellega ka mängida. Peeter arvas küll, et nad tulevad meile basseini järgi, aga nii ei juhtunud. Tuppa tagasi jõudes oli maja sama kohapeal ja lapsed elu ja tervise juures. Nad olid ainult natukene pahased, et nemad pidid palavaga toas olema. Kes selles süüdi on, ikka nemad ise. Peeter rääkis, et paariline hakkas midagi ühe auto juures tegema ja ei saanud sellega hakkama. Peeter läks appi ja näitas kuidas asi käib, mille peale teine oli imestanud. Seega tuleb välja, et teine ei olegi suurem asi mehaanik. Tegelikult pole ju tähtis, mida teine oskab. Tähtis on hoopis see, et Peetriga tehtaks leping. Õhtul käsime koos perega mängukal, et mitte rohkem kahtustäratada. Nagu nii on kõik tähelepannud, et auto on päeval kadunud ja Peetrit on vähe näha. Väljas oli nagu ikka soe suveõhtu ja koos sellega palju sääski.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.