26.01-01.02

Viisin Gregori hommikul kooli ja ütlesin Marleni õpetajale, et Marlen on haige. Koju tagasi tulles ilmnes, et Marlenil palavikku ei ole. Selle eest on nina tatine ja loodetavasti saab ta homme kooli minna. Lõunaajal ootas mind ees nö arenguvestlus Marleni õpetajaga ja see oli koht, kuhu ma minna ei tahtnud. Ma tean ju isegi, et Marlenil on probleemid lugemise-kirjutamisega. Kuid valikut ei olnud ja tuli minna. Õpetaja rääkis üldiselt, kuidas Marlen kooli käitub, mida teeb ja mida ei tee. Tuleb välja, et Marlenil kipub tähelepanu kaduma. Vahel ei pane ta tähele, millest juttu käib ja mida tegema peab. Samas teeb ta kõik asjad ära, aga kipub kiirustama. Üldiselt on õpetaja tema arenuguga rahul ja tuleb vaikselt edasi minna. Igapäevaselt tuleb jätkata lugemise harjutamist ja seda me ka teeme. Marlen sai Eestis käies kingiks ühe raamatu, mis talle meeldima hakkas ja seda ta igapäev loeb. Me ise arvame, kui raamat läbi, siis on lugemine selge. Kas me soov-lootus täide läheb saame peagi teada. Gregoril sai tund läbi ja ta tuli minu juurde, kuni me Marleni õpetajaga jutud lõpetasime. Vaatasin Gregorit ja tema silmad olid kuidagi imelikud. Lisaks ütles ta, et tal sai veepudel tühjaks, mis oli samuti imelik. Kuna ilmad ei ole hetkel soojad, siis ei joo nad tavaliselt pudelit isegi õhtuks tühjaks. Nüüd oli keset päeva pudel tühi. Koju jõudes ilmnes, et Gregoril on 37,2 palavik ja seetähendab, et ka tema jääb koju. Lisaks sellele Gregor jätkuvalt köhib, Peeter käis ja ostis köharohu. Ülejäänud nädal möödus meil kodus haigetena. Laste järel tekkis mul palavik ja sellele lisandusid köha-nohu. Igapäev käisin koolis viisin-tõin lastele õppimist. Õpetajad ütlesid samuti, et praegu on paljud lapsed haiged. Viimasena suutis Peeter ka haigeks jääda nii, et kui juba, siis kõik. Laupäeval olin mina see, kes poes käis. Marlenil oli eile jälle väike palavik, Gregor köhib ja parem on, kui ei vea neid poodi. Lisaks sellele puhub väljas juba mitu päev tugev tuul. Pühapäeval oleks tahtnud turule minna, aga otsustasime tänase päeva veel toas olla. Minu arvasin, et homme on parasaeg lapsed kooli tagasi saata. Kuigi nad mõlemad veel köhivad, aga palavikku ei ole. Peeter kahtles kas on ikka hea nad kooli saata, aga mina jäin endale kindlaks. Nojah, saladuskatte all võib öelda, et ma ise pole ka päris kindel, t nad peaks kooli minema. Kuid neil endal on energiat hetkel ülearu ja teist nädalat ma nendega kodus olla ei suuda. Seega elame näeme, kas läheb hullemaks või mitte. Mina loodan parimat.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.