11.08.2015

Küll see äratuskell on tüütu, kõige magusama une pealt peab helisema hakkama. Oh jälle on uus päev ja tuleb tegutsema hakata. Ma ei ole juba mitu päev raamatutest kirjutanud ja teen sellest nüüd kokkuvõtte. Olen siin tooja firmaga tihedalt sõnumeid saatnud ja viimane kord pidid nad tooma laupäeval. Andsin neile teada kaua ma enam vähem kodus olen ja jäin ootama. Mida ei tulnud olid loomulikult raamatud. Saatsin neile uue kirja, milles tänasin neid meeldiva koostöö eest. Lisaks tundsin huvi, millal raamatud tulevad lõpuks. Midagi mulle selle peale ei vastatud. Eile õhtupoole saan sõnumi, et kuller käis just ja kedagi ei olnud kodus. Mida krdit ma peaaegu terve päeva kodus olnud. Saatsin uue sõnumi ja ütlesin, et ma olen kogu päeva kodus olnud. Ja küsisin, miks nad valetavad. Selle peale teatatid, et juht oli neile nii öelnud. Ei mingit vabandust. Küsisin millal mul jälle veab ja raamatud tulevad. Öeldi, et täna hommikuks pannakse nimekirja. Kuna ma tahan täna linna minna, siis andsin teada, et ma olen kuni 11.00 kodus. Selle peale öeldi, et nad ei saa lubada, et selleks ajaks jõutakse, aga nad annavad teate edasi. Ma isegi ei lootnud, et nad suvatsevad tulla ja ei kavatsenud neid ootama jääda. Kell oli 9.30, kui helises uksekell ja kuller teatas, et ta on kohal. Vau hea, et ma imestusest pikali ei kukkunud. Seega sain lõpuks (16.07) tellitud raamatud kätte, uskumatu kiirus. Kusjuures tegelikult oleks pidanud kätte saama nädalaga. Lapsed võtsid raamatu ja hakkasid neid vaatama, tutvuma sellega, mis neid ees ootab. Teatasin lastele, et me läheme linna ja selleks on meil autot vaja. Selleks, et auto saada tuleb ratastega isa töö juurde sõita. Gregor teatas, et tema jääb koju ja ei kavatse kuhugile rattaga sõita. Njah. Mina ütlesin, et tagasi koju saame me autoga ja peale seda oli Gregor nõus tulema. Sõit kulges ilma probleemideta ja peagi istusime juba autos. Meil oli vaja ühes ametis ära käia ja sinna me ka läksime. Sattusime üllatavalt meeldiva ametniku juurde. Seletasin milles probleem ja tema hakkas erinevaid pabereid küsima. Ja, siis tuli välja, et ma olen ühe dokumendi originaali koju jätnud. Ilma originaalita ei ole paraku võimalik vajalikke asju ära teha. Selle asemel vaatas ametnik ülejäänud paberid üle ja ütles, et kõik vajalik on olemas. Ta ütles, et ootab meid tagasi ja, siis saame asjad korda. Mõtlesin, et sõidan koju võtan originaali ja tulen tagasi. Kella vaadates tundus mulle, et edasi-tagasi sõit pluss võib olla peab ootama ei sobi. Peagi oli Peetril siesta algamas ja ta tahab koju sööma saada. Seega võtsin vastu otsuse, et homme tuleb sama tee ettevõtta. Peeter ütles, et neil oli „tore“ hommik olnud. Eile vahetasid nad ühel autol erinevaid osasid ja täna lõpetasid selle. Seejärel tuli teade, et kõik uued osad tuleb antud autol ära võtta ja vanad asemele panna???!!! Miks või milleks selline korraldus anti ei ole teada. Mis teha tuli uuesti auto lahti võtta ja osad ümber vahetada. Peeter ütles selle peale, et esimene hetk ajas vihale, aga hetk hiljem mõtles ta, et mul tunnipalk ja mis vahet seal on mida teen. Igatahes suhteliselt ajuvaba, peagi on sama auto tagais ja tuleb uuesti tegema hakata. Ilm oli jälle ilus ja seega veetsime õhtupooliku basseinis. Üllataval kombel oli täna päris palju rahvast. Õhtul oli zumba tund ja mul tekkis tunne nagu ma oleks seal esimest korda olnud. Meil on igakord tehatud tantsud, mida me korda ja ja osad on uued. Kava on mitmekülgne ja kohati keeruline. Kuid täna ei suutnud ma lihtsate asjadega ka hakkama saada. Lõpu poole tuli õnneks enam vähem välja, kui selle eest järgmine kord olen kindlasti kohal ja loodan, et õnnestub paremini. Peale seda oli vaja mängukale minna ja siina pidime me jääma lühikeseks ajaks. Koju minnes pidime Gregori sõbra koju saatama ja seda me ka tegime. Sõber tahtis Gregorile midagi kiiresti näidata ja nii nad majja kadusid. Enne, kui Gregor tagasi tuli oli hoopis sõbra isa väljas ja jutuajamine venis nagu ikka pikkale. Nii see päev jälle õhtuse saigi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.