08.08.2015

Kella hakkas 6 saama, kui miski segas mu magamist ja ma ülesse ärkasin. Kuulatasin, et mis see küll olla võib ja sain peagi aru. Meil on öösel kõik aknad lahti, köögiaknale on metall ribikardin ette tõmmatud. No ja see, siis tulle käes käis kolksti mööda seina ja uuesti. Katsu, siis niimoodi edasi magada. Ega midagi tuli ennast voodist välja ajada ja aken kinni panna ja oh seda imet vaikus majas. Mitte, et see üllatus oleks, aga selle aja peale oli uni ka kuhugile läinud. Oleks, siis vähemalt kirja jätnud kust teda otsima peab. Jäin minna pika peale magama ja mingi imelik heli segas mind. Äratuskell hakkas helisema ja teatas, et aitab magamisest. Jälle tuli ennast ülesse ajada ja sellega oli uus ja tore päev alanud. Peeter läks nagu ikka tööle ja mina logelesin niisama. Mul on hommikuti tavaks saanud raamatu lugemine ja seda ma ka tegema hakkasin. Sain lõpuks Mihkel Raua raamatud läbi. Mis ma selle kohta öelda oskan, mitte midagi. Lugeda kõlbas, aga ma ei oleks midagi kaotanud, kui poleks seda lugenud. Mul tuli juba eile mõte, er peaks täna lõunaks midagi küpsetama. Mulle tundub üldse, et ma küpsetan viimasel ajal liiga palju. Ma parem ei lähe kaalu peale, et vaadata palju juurde on tulnud. Igaatahes on kavas teha lihapirukaid, juustusaiad ja kringel. Lihapirukad olid ahjus ja hakkasin juustusaiu tegema. Marlen tuli kööki, küsis mis ma teen. Vastasin talle ja selle peale küsis Marlen, et millega ma need pirukad teen. Kusjuures hetk enne ma ütlesin talle, oh seda Marleni. Juba mitu päev käib Marlen ja räägib, et tal hammas loksub. Käib seda peeglist vaatamas ja lokustab pidevalt. Täna pani hambaniidi ümber ja proovis sikutada, aga hammas ei liikunud. Lõpuks loksutas ta sõrmega ja oligi hammas käes. Oh seda rõõmu, hammas läks hambahaldja raamatusse ja hommikuks peaks haldjad euri padja alla tooma. Peeter jõudis töölt koju ja ütles, et paariline oli tda kiitnud. Põhjuseks oli see, et Peeter ütles ühe töö tegemiseks kiirema-lihtsama lahenduse, kui tema tahtis teha. Peale siestat oli aeg poodi minna. Laupäeva õhtul kuhugile minna on paras enesetapp, kõik kohad on inimesi paksult täis. Rabatakse nagu järgmine nädal enam poode ei avataks. Huvitav oli see, et kõik kohad olid täis mustanahalisi „pagulasi“. Jäi selline mulje, et neid on bussidega siia toodud. Kõige huvitavam oli see, et suurem osa olid noored mehed. Koju tagasi jõudes oli õhtu käes ja seega mängukale me ei läinud. Vaid mõtlesime mida homme teha, kas ka plaan saab elluviidud näitab juba homme.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.