07.08.2015

Kätte on jõudnud jälle reede ja see peaks olema nö nädala parim päev. Kuid homme on ka tööpäev ja seega heade asjadeni on veel aega. Meie hommik möödus nagu ikka koduseid töid tehes või õigem oleks öelda, et mina tegin neid. Lapsed leidsid, et nemad tahavad mängida ja ei hakanud mina neile nende kohustusi meeldetuletama. Min gi hetk tegi Gregor ise avastuse, et ag on lugema hakata. Igatahes aega läks neil nagu ikka, aga tehtud nad oma asjad said. Ja õhtupooliku veetsime nagu ikka basseinis. Väljas oli jälle ilus ja soe ilm, ca 38 kraadi vilus. Lapsed ujusid, mängisid sõpradega ja vahepeal käisid süüa küsimas. Ülejäänud aeg oli minu ja nagu viimasel ajal tavaks saanud, siis lugesin raamatut. Seda kõike sain ma natuida, kuni üks külaelanik tahtis minuga rääkida. Siinsetele inimestele meeldib väga suhelda ja üldiselt ei ole mul selle vastu midagi, v.a. kui ma loen. Nojah, aga endast vanemaga inimesega tuleb rääkida ja seda ma ka tegin. Kuulasin tema arvamust iseseisvuse püüdlusest, kohalikust elust, perest, keele õppest jne. Seejärel hakkas mul palav ja läksin ujuma, kus sain kokku Gregori sõbra emaga. Nagu arvata oligi jätkus juttu kauemaks. Me ei ole juba mitu head päeva rääkinud ja nii tuli kaotatud aega tagasi teha. Lõpuks oli kell nii palju, et oli aega koju tulla, kuna Peetril oli tööpäev juba läbi. Läks hästi ja me jõudsime enne teda. Peetril läks tööl enam vähem, kuigi jah täna oli rohkem tööd olnud, kuigi eelnevatel päevadel. Nädalalõpp on käes ja juhid tulevad koju. Homseks pidi neil ka piisavalt tööd olema. Hiljem olime maja ees mängukal ja Gregor kukkus. Mille tulemusel lõi ta pea ära ja nüüd on otsa ees muhk. Ikka juhtub.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.