03.08.2015

Jälle on kätte jõudnud esmaspäev ja seetähendab ainult ühte. Lõpp laisklemisele ja aeg tegudele. Peeter läks nagu ikka, juba teist nädalt tööle ja mina jäin koju lastega. Tänaseks lõunasöögiks oli mul plaanitud maksakaste, kartulitega. Panin juba hommikul maksa vette ja üks hetk hakkasin seda lõikama. Huvitav oli see, et maks oli kuidagi õhkue võrreldes eelmiste kordadega. Samuti oli tal teistsugune lõhn juures, kuigi säilivusaja lõpuni on veel aega. Esimesed tükid sain lõigatud ja need olid ilusad. Võtsin karbist järgmised ja neil olid keskel mingid heledad plekid keskel, mis ma välja lõikasin. Mida rohkem tükke võtsin seda plekilisemad tulid. Jõudsin juba mõelda, et see on kõige koledam maks, mis ma ostnud olen. Kogu selle aja häiris mind jätkuvalt lõhn. Ma ei teagi, miks aga ühel hetkel lugesin mis paki peale kirjuatud. Tuli välja ja sinna on kirjutatud neerud!!!!!!! Krt!!! Nüüd ma sain aru, miks lõhn imelik on. Neere ma igatahes söögiks ei tee ja need viskasin prügikasti koos kõik võimalike heade sõnade saatel. Huvitav on see, et ma valisin poes mitme paki vahel ja see, mis ma võtsin tundus kohe kuidagi teistmoodi olevat. Kuid teised pakid olid kõik kergelt kummist ja neil oli lühem säilivusaeg. Mina valisin kõige kauem säiliva paki, aga kirja pealt lugda ei taibanud. Nojah, mis teha, kui mõistus ei võta. Produkt prügikasti saadetud tuli hakata lõikelauda, nuga ja kätt pesema. Kaks esimest sain enam vähem haisu vabaks, aga käsi vot see haises. Oligi paras tegeleda vannitoa koristamisega ja erinevate ainete kasutamise tõttu kadus lõpuks hais. Edsapidi olen targem ja loen enne, mida ostan Peeter tuli koju ja teatas, et sai ülemuse käest õiendada, et ta laupäeval tööl ei olnud. Sohh??? Reedel oli paariline öelnud, et tema on laupäeval ka tööl. Kas Peeter peab ka tulema olid nad arutanud, aga otsusel ei jõudnud. Peeter vaatas kodus lepingut ja seal on kirjas, et tööpäevad on esmaspäevast-reedeni. Laupäevast ei ole sõnagi juttu ja seega eeldasime, et laupäev on vaba. Peeter näitas ülemusele lepingut ja selle peale ei olnud midagi öelda. Paariline sai ülemusega käest õiendada, et ta Peetrit laupäevaks tööle ei kutsunud. Igatahes oli paariline pool päeva pahas tujus ja ei tahtnud rääkida. Õhtuks sai Peeter temaga asjad selgeks räägitud ja nüüd on loodetavasti korras. Ega see laupäevane tööpäev meid ei rõõmusta, kuna töövestlusel ei maininud seda keegi. Kuid katsume see üleelada ja loodetavasti ühel päeval on võimalik normaalselt viis päeva nädalas tööl käia. Hetkel on kõige tähtsam see, et on töö koht. Ilm oli ilus ja läksime lastega basseini. Selleks aastaks on nad mõlemad nii palju suured, et ma ei pea neid pidevalt kullipilguga jälgima. Mõlema ujumisoskus ja piisav ja nii nad oma päev vees koos sõpradega veedavad. Septembris on meil pühad tulemas ja tänasest hakkavad lapsed selleks valmistuma. Juba mõndaaega tagasi pandi sai kirja panna, kes on huvitatud. Täna oli mõlemal lapsel esimest korda uusi teadmisi omandada. Mõlemad õpivad mingisuguseid tantse, et neid pühade ajal esitada. Millega täpsemalt tegu jäi mulle esialgu arusaamatuks ja neile ka, kuid küll me pikapeale arusaame. Õhtul sai mängukal sääski söödetud ja tuppa tulles söödud ja magama mindud. Magamisest ei tulnud suurt välja, sest õhku lihtsalt ei olnud. Toas oli palav, kuigi kõik aknad olid lahti. Mingi hetk öösel hakkas välku lööma ja tuul tõusis, peale seda oli isegi võimalik magada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.