10.01.2015

Hommikul ei suutnud me otsustada, mida teha, kuni jõudsime järeldusele, et lähme poodi. Me käime vahel ca 30 minuti kaugusel asuvad poes. Ise ütleme selle peale, et me läheme Hispaaniasse poodi. Meie elame Kataluunias, aga pood jääb Kataluuni piiridest välja. Poes käik oli seekord pettumus, kuna seal ei olnud midagi hea hinnaga. Siiski käes on soodukate aeg ja nii me kingapoodi järgmisena läksime. Peeter leidis Marlenile järgmiseks aastaks saapad, st hetkel on nad suured. Muidu võib olla ei oleks neid ostnud-vaadanud, aga hind sundis seda tegema. Saapad on nahast, poolde säärde pikad ja nende hinnaks oli 52.99. Ma ei oleks sellise hinna eest neid lapsele jalaga proovima hakanud. Kuid hetkel oli nende hind 15 ja seega tuli neid proovida ja ära osta. Marlenil on järgmiseks aastaks saapad olemas ja ta ise oli väga rahul. Lastel on uusi vaja juba pikemat aega ja neid me järgmisena vaatama läksime. Juba kaugelt oli näha, et parkla on silmini autosid täis. Me ei hakanud üldse ukse juurde sõitma, vaid parkisime esimese vaba koha peal. Pood oli rahvast paksult täis ja seal ei olnud isegi õhku mida hingata. Kuidagi suutsin ma ülejäänud pere joped otsimise käigus ära kaotada. Kuid ma leidsin laste suurustes ja meie tingimustele vastavad joped. Võtsin igaks juhuks nad endaga kaasa ja mõne ajapärast leidsin kadunud pere ülesse. Lapsed panid joped selga ja mõlemale need ka sobisid. Joped oli samuti allahinnatud ja jõudsime järeldusel, et otsame need ära ei pea rohkem otsima. Üks asi sai jälle tehtud. Kuna mina kingapoest midagi ei leidnud, siis tahtsin ühest kingapoest veel läbi minna. Marlen leidis endale sealt kingad ja tal õnnestus isa veenda neid ostma. Kingad olid samuti soodukaga, enne 12.95, nüüd 5. Minul läks hästi ja ma ei saanud midagi. Ühed saapad oleks võinud võtnud, kuid nad olid pruuni värvi, mina tahan musti. Ju, siis ei olnud minu päev. Lõpuks oli vaja tankima minna, kuna tuli juba põles. Ma ei mäleta, millal ma viimati nägin, et diisil hind on alla euri, kuid täna avanes selline vaatepilt.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.