08.01.2015

Ongi käes selle aasta esimene koolipäev, ärkamisega oli nagu ta oli. Oleme siin viimasel nädala kõik lõunani maganud ja ümber harjumine võtab aega. Lapsed hakkasid sööma ja nagu ikka panin mina neile asjad kooliks kaasa. Lapsed said kiirlt valmis ja saime veel oodata, et minema hakata. Gregori klassi juurde jõudes nägin, et seal on uus tüdruk. Küsisin ühe ema käest kas ta on esimest päeva ja tuli välja, et ta oli enne vaheaega juba tulnud. Lisaks märkasin, et väiksemate juures on moslemi ema ja teda nägin ma samuti esimest korda. Gregori klassi õpetajal oli vanematega rääksimist ja ma panin tähele, et Marleni klassisi on samuti uus tüdruk. Ja, mis peamine enne nähtud moslem seisis nüüd tema juures. No vot, mis kõik juhtub, kui ära oled. Peab tõdema, et koju tagasi tulekust saadik ei ole mul olnud koristamise tuju. Seega on toad üks jagu segamini ja põrandate seisukorrast ei ole vist mõtet rääkima hakatagi. Võtsin kogu oma laiskuse kokku ja tegin elamise vähe viisakamaks. Kõik veel korras ei ole, aga tolmurullid on selleks korraks kadunud. Ma isegi ei mäleta, millal ma viimati nii pikalt ei koristanud. Lapsed tulid koolist ja Gregoril oli käes kommipakk, tunnistus ja klassipilt. Kommipakis oli pika varrukaga kooli kirjadega pluus, 2 pakki krõpse ja natukene kommi. Tunnistus oli päris hea. Hinnete asemel pannakse tähti ja Gregor sai nö 4-5. Pildi peal ei olnud Gregor nägusid teinud (nagu tal kombeks on) ja mulle pilt meeldis. Peale kooli olime nagu ikka mängukal ja lisaks käisime jalutamas. Peeter on jätkuvalt ootereziimil, nagu arvata oligi. Homme peab Gregor klassikaaslastega oma sünnipäeva ja selleks puhuks panen talle piparkooke kaasa. Tegin mõne päeva eest taina valmis ja hakkasin õhtul küpsetama. Ma ei kujuta ette, kas keegi neid üldse sööb või, mis neist arvatakse. Üks on kindel, kui uudistes räägitaks, et siin oli kellegil toidumüritust, siis on teada, et selle korraldasin mina.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.