09.12.2014

Gregor tuli mingi kell küsima, et kus see wc nüüd oli. Näitasin talle kuhu ta pab minema ja peagi läksime magama tagasi. Kell oli pool kümme hommikul, kui Gregor tuli oma lemmik küsimusega, kas nad võivad ärgata. Mina saatsin nad voodisse tagasi ja magasin edasi. Peeter tõusis mingi aeg ülesse, aga mina magasin ikka edasi. Peeter arvas, et ta pab tulema ja mu ülesse ajama. Tuli välja, et kell hakkas pool kaksteist saama. Teistel oli selleks ajaks söödud ja nad ootasid, millal ma suvatsen ärgata. Ei olnud mul valikut ja tuli tõusta ja sööma hakata. Seejärel oli aeg linna minna, lapsed teatasid, et nemad kaasa ei tule. Eks saame ilma nendeta ka hakkama. Kõigepealt läksime politseisse, et minu pass ja id-kaart ära vahetada ja Peetrile id-kaart teha. Tegime pildid, ootasime järjekorras ja peagi saime teenindaja juurde. Seal läks terve igavik, kuni ta sai meie paberid tehtud. Paari nädalaga peaks uued dokumendid kätte saama. Järgmisena sai käidud kingapoodides, kuna mul on saapaid vaja. Ühes poes leidsin sobivad ja tahtsin nad ära osta. Kuid mööda poodi saabas jalas käies tundus, et midagi on valesti. Vaatasin talla alla ja tuli välja, et seal ei saa kontsaplekke vahetada. Lisaks tuli välja, et kontsad on seest tühjad ja nendega ei oleks kaugele jõudnud. Viimaks leidsin ma ühest poest sobivad saapad ja, mis peamine hea hinnaga. Kuna tegemist oli viimase paariga, siis oli nad allahinnatud, 100.- pealt 45.- peale. Vanad saapad viisin kingsepa juurde ja homme saan need kätte. Nagu ikka oli vaja toidupoest läbi käia ja seejärel käisime ühel sõbral külas. Koju tagasi jõudsime hilja, kuid kiiret ei olnud meil kuhugile. Magama ei osanud me nagu ikka normaalsel ajal minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.