05.12.2014

Uskumatu, aga jälle on reede. Ma ei saa aru, kuhu ned nädalad küll kaovad. Lapsed läksid see aasta viimast päeva kooli. Nüüd on see, siis väljaöeldud st, et lähiajal hakkame me eesti poole sõitma. Mis päeval täpselt, seda me veel ei tea. Minu hommik möödus koristamise ja pesupesemisega. Päike tuli välja ja loodetavasti kuivab pesu veel sellel nädala ära. Olime lastega mängukal, kui Peeter sõitis baasi pole. Meil korraldust talle järgi mina ei olnud ja seega läksime me jalutama. Päikese käes oli nagu ikka soe ja hea olla. Toas on hetkel jahe ja kuidagi ei taha radikaid tööle panna. Peagi helistas Peeter ja ütles, et me võime talle järgi minna. Logistikud tahtsid ta homme Valenciasse saata, kuid Peeter tegi selgeks, et tal tuleb 45 tundi pausi ja seejärel puhkus. Logistikud arvasid, et Peeter sai eelmine nädalavahetuse pika pausi tehtud, aga paraku ei jõudnud. Nüüd peaks Peeter olema puhkusel. Koju tulles oli jälle vaja pesumasin käima panna, kuna Peetri tööriided vajasid pesemist. Seda kuhu ma nad kuivama panen ma veel ei tea. Mul ei ole kunagi pesukuivatit olnud, aga hetkel oleks seda hädasti vaja. Vaatasime kaarti, et kuidas ja kus kaudu me seekord sõidame. Täpselt me veel ei tea, aga püüame enam vähem õhtuks plaani paika panna. Nüüd tuleb külmkapp sulama panna ja ära pesta. Külmkapp on peaaegu tühjaks söödud ja see on hea. Lapsed käisid õhtul trennis ja meie panime seni istmed autosse ja osa asju samuti. Kui saaks veel ülejäänud asjad kokku pakitud, siis oleks üks probleem jälle vähem. Probleemid, kui sellised ei tahtnud kuidagi otsa saada. Peeter on juba mitu päeva tahtnud ülemusega rääkida, et mõned päevad kauem puhata. Siiani ei ole tal selleks võimalust olnud, kuna ta on koguaeg ära. Täna oli vaja see korda ajada ja nii Peeter õhtul baasi läks. Ülemus ei osanud arvata, et Peeter tuleb ja ei pugenud peitu. Päeval, kui Peeter baasis oli, siis oli ta kuskil. Kuigi auto seisis parklas. Mõnda aega tagasi leppis Peeter ülemusega kokku 3 nädalaks puhkuse. Nüüd uuesti rääkima hakates tegi ülemus Peetrile selgeks, et ei nii palju sa ei saa puhata ja aitab sulle 2 nädalast küll. Peeter nõudis oma ja küsis kas ta peab kõige suurema ülemusega rääkima minema. Selle peale lasi ülemus jalga ja tagasi tulles ütles, et hea küll saad need päeva ka, mis küsisid. Ja rohkem see aasta sul õigust puhata ei ole. See viimane oli muidugi parim nali, sest selleks ajaks saab aasta otsa. Asjade pakkimine ei taha kuidagi edeneda. Ma ei suuda otsustada, kui palju peab riideid kaasa võtma. Rääkimata sellest, et eestis on külmem, kui siin. Oh ei ole see külmale maale puhkama tulek kerge. Keegi võiks minu eest otsustada, mida on vaja ja mida mitte. Eks ma tegelen sellega hommikul, selge peaga edasi. Viimane öö kodus tuleb ennast korralikult välja puhata, sest järgmine kord saab magada alles mitme päeva pärast.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.