02.12.2014

Läksin mina lõpuks magama, kuna mul oli uni. Nii, kui tule ära kustasin ja pea padja peale panin tuli kuskilt ajju hulgim mõtteid korraga. Katsus, siis magada kui pead koguaeg omi mõtteid kuulama. Kell oli lõpuks palju, kui väsimus sai mõttetest võitu ja ma jäin magama. Kuskil tunnikene enne ärkamist piiskus telefon ja peale seda oli uni jälle läinud. Mõtlesin, et tõuse ülesse ja teen hommikukohvi. Paraku ei viitsinud ma püsti tõusta ja nii ma voodis keerutasin, kuni vahetult enne kella magama jäin. Ja vot siis pidi see kell helisema hakkama. Ma ei tahtud, ei jõudnud ennast voodist välja ajada. Kuid, kui majas on lapsed, siis nemad juba hoolitsevad selle eest, et sa ülesse ärkaks. Lapsed hakkasid sööma, mina panin aegluubis neile asju kaasa. Enne kooli minekut vaatasime aknast välja ja nägime, et suur auto läks. Täpselt samasugune, nagu Peetril on. Ütlesin lastele, et see võis isa olla, sest Gregor ütles, et isal on selline auto. Lapsed kooli viidud, tulin koju ja tegin kohvi valmis. Ei läinud kaua mööda, kui Peeter helistas ja ütles, et ma võin talle järgi minna. Tuli välja, et tema oligi see, kes enne majast mööda sõitis. Peeter uusi korraldusi ei saanud ja nii me koju tulime. Tuppa tulles võtsin kaasa eile lastele ostetud kingitused. Peeter vaatas need üle ja arvas, et ma pidin segane olema. Ega ma jah päris normaalne ei ole. Kuid tegelikult ei olnud asi üldse nii hull, ei ostnud ma ju poodi tühjaks. Gregor kingituste kohapealt sai väike muudatus tehtud ja nüüd on vaja talle hoopis jõulukink osta. Seda, mis ta saab me juba teame, aga seda siin ei müüda. Kingid sai pakitud ja peitu pandud. Loodetavasti vajalikud kingid taipame kaasa võtta. Läksime lastele koos järgi ja loomulikult oli neil heameel isa näha. Käisime väljas jalutamas ja nautsime ilusat päeva. Peale seda, kui lapsed läksid kooli oli meil siesta tegemise aeg. Lihtsalt uni tuli peale ja i kuna Peeter peab tõenäoliselt õhtul tööle minema, siis on tal vaja puhata. Aeg läks nagu ikka kiirelt ja peagi läksin lastele kooli järgi ja jäime mängukale. Õhtul käisime poes, tegime koduseid töid ja ootasime, millal Peeter kõne saab. Kõnet ei tulnud ja seega ei pea täna keegi kuhugile minema. Tore oli üle mitme päeva veeta õhtu koos perega.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.