01.12.2014

Mis saab veel ilusamat olla, kui esmaspäeva hommik. Rõõmastujus ärkasime kõik ja hakkasime tegutsema. Lapsed sõid homikust, mina panin kooli jaoks asjad kaasa. Isegi hambapesu möödus ilma probleemideta. Lapsed läksid kooli, mina jõin hommikukohvi ja läksin linna. Kõigepealt käisin autopesulas, sest klaasid ei paistnud enam läbi. Seejärel ootas mind ees käik mänguasjade poodi, sest vaja lastele kingid osta. Ma ei olnud selles poes enne käinud ja minu suureks üllatuseks oli tegemist päris suure poega. Kauba valik võttis silme eest kirjuks ja suure mõtlemise tulemusena sain peavalu. Mul oli vaja Gregorile sünnipäeva ja mõlemale midagi jõuluks osta. Mõned asjad ma sain, aga milliseks sündmuseks nad need saavad ma veel ei tea. Nimelt oleme me ju nii Gregori sünnipäeva, kui ka jõulude ajal eestis. Gregorile tahan ma ühe konreetse asja eestist lisaks osta. Samas tekib küsimus kas on siit ostetud asju mõtet kaasa vedada. Peale uut aasta on siin suur kingi jagamine ehk 3 kuningat. Huvitav kelle idee oli üldse aasta lõpuks eestisse tulla? Segadust on palju. Mänguasjade poes läks mul üle tunni aja, no ja raha läks ka natukene. Seejärel käisin veel paarist poest läbi ja ostsin eestisse mõned asjad kaasa. Lapsed olid kauem koolis ja neile järgi minnes tahtsin õpetajatega rääkida. Marleni õpetaja oli hõivatud ja sain Gregori omaga rääkida. Ütlesin talle, et me läheme ära ja tema ehmatas, kuna arvas, et me ei tulegi tagasi. Ma ei öelnud alguses, kui kauaks me läheme. Leppisime kokku, et lapsed saavad kaasa erinevaid ülesandeid, sest teistest ei saa maha jääda. Peeter sai koorma hommikul maha ja peale seda algas pikk ja piinarikas ootamine. Lõpuks tuli korraldus laadima minna ja koht, kuhu kaup läheb on Saksamaa. No selle teate peale sain ma närvivapustuse ikka korralik. Natukene hiljem Peeter täpsustas, et tema võtab alused peale ja toob need baasi. Ela siis sellistega koos. Muidu on ülemitme päev ilus päev olnud ja isegi päike paistab. Marlen on juba mitu päeva küsinud nukut, mänguasjade kastist, mille ma panin kapi otsa (kuna nad ei viitsinud koristada). Gregor arvas, et tema tahaks oma autosid tagasi saada. Mina olin sellega nõus, aga ühel tingimusel. Ütlesin Marlenile, et ta pab kirjutama, et tema koristab ise asjad kokku. Ja, kui ta seda ei tee, siis võin ma asjad ära võtta. Marlen hakkas kirjutama ja mina läksin süüa soendama. Üks hetk tulid mõelmad lapsed kööki ja neil olid paberid käes ja minupoolt antud tekst kirjas. Kusjuures ma ise ei tulnud selle peale, et lasta Gregoril sama asi kirjutada. Gregor tegi seda ise, vabatahtlikult. Hakka või arvama, et nad tundsid oma asjadest puudust. Igatahes peale sööki said nad kastid tagasi ja ülejäänud lõuna olid nad nendega ametis. Enne kooli minekut ütlesin korra ja asjad olid koos. Vau, nii võiks alati olla. Ma oleks neid nõus ju aitama koristamisel, kui nad ise sellega algust teeksid. Kooli sai läbi ja Gregor läks jalgpalli mängima ja meie Marleniga jäime mängukale. Kuna teised lapsed läksid ära, siis hakkas Marlenil igav. Kuidagi tuli jutuks, et päkapikud hakkavad juba käima ,võib olla juba käivad. Selle peale tuli Marlenil mõte, et lähme tuppa ja otsima jõulusokid ülesse ja paneme jõulukaunistused ülesse. Nii me tegime ja tõime killukese jõulutunnet koju. Seejärel läks Marlen trenni ja meie Gregoriga läksime mängukale, kuna naaber oli oma lapsega seal. Naaber pakkus meile sokolaadi, millest mina keeldusin, põhjendusega, et lähme eestisse ja mul vaja alla võtta. Tema ehmatas selle peale ja küsis kas me tagasi ei tulegi. Ja üldse pidin ma hea välja nägema. Ma pean vist järgmistele ütlema kõigepealt, et me tuleme tagasi ja alles, siis et lähme puhkusele. Poleks arvanud, et inimestele läheb korda meie elu. Koju jõudes oli aega õppima hakata ja see kummalegi lapsele probleemi ei valmistanud. Eks nad said aru, et tuleb ennast hästi üleval pidida, muidu soki sisse ei tooda midagi. Peeter sai konnas koorma järgi sõita kuhugile vanalinna, välikohvikute vahele. Klient pidi selili käima, kui kuulis, et Peeter on suure autoga. Laadimine võttis terve igaviku aega, kuigi oli ainult 2 alust. Kuid laeti shamust ja seda tehti käsitsi. Lõpuks sai Peeter sealt tulema ja enne enda tööpäeva lõppu jõudis meie riiki tagasi. Koduni on tal sealt veel mõned tunnid tulla ja seda teeb ta peale pausi ehk homme.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.