30.10.2014

Ei saanud mina aru, miks kell heliseb, aga toas on alles pime. Tuli välja, et kell on pool kuus hommikul. Selge, ma unustasin eile helina maha võtta ja täna tuleb nö eilse kordus. Krt, uni läks selle peale mõneks ajaks ära. Kuid lõpuks jäin magama ja, kui lapsed hakkasid enne kella vetsus käima olin jälle üleval. Enam magama ei jäänud, vaid mõtlesin mida ja palju ma lastele kaasa panen. Täna on ekskursioon ja seega tuli hommikul sooja toitu süüa. Praadisin neile sinki-mune nagu lapsed tellisid. Lisaks öeldi, et kaasa pean panema võileivagrilli vahel tehtud juustusaiu. Ja see ei olnud veel kõik, sokolaadisaia tahtsid nad samuti. Ja ka see ei ole veel kõik, räimed ja kaki tuli ka panna. Sellega tellimus lõppes, mina panin lisaks veel juua ja loodetavasti sai seda piisavalt. Kuigi väljas ei ole enam nii soe, siis tundus mulle mõistlik panna pigem rohkem, kui vähem juua. Kooli juurde jõudes kõlas kell ja lapsed läksid õpetajatega klassidesse. Seal loetakse neile sõnad peale, kuidas käituda, kästakse vetsus käia ja tullakse välja. Buss juba ootas ja mina koos teiste vanematega jäin lapsi ootama. Peagi nad tuli, panid kotid bussi all olevasse hoidlasse ja läksid bussi. Gregor oli koos sõbraga ja kõrvuti nad ka istusid. Mina olin seal pool bussi, kus Gregor istus, et talle lehvitada. Marlen tuli koos sõbrannaga ja läks samuti bussi, kuid teda ma kuskil ei näinud. Sõbranna ema küsis kas ma tean, kus lapsed istuvad. Tegin tiiru umber bussi ja Marleni polnud kuskil näha. Mõned vanemad ütlesid sama, et nad ei näe oma lapsi. Lapsed oleks nagu bermuuda kolmnurk sattunud. Lõpuks pandi bussi paki hoidla uks kinni ja oh seda imet, kadunud lapsed tulid välja. Ilmnes, et nemad olid ukse taga peidus. Viimane lehvitamine ja buss läks minema. Jeeeeee, täna tuleb tore päev, kuna lapsed jõuavad tagasi selleks ajaks, kui koolipäev lõppeb. Peale hommikusööki oli aeg minna linna, kuna Gregorile on vaja halloweeni kostüüm osta. Käisime Peetriga mitu poodi läbi ja midagi sobivat ei leidnud. Kusjuures valik on nii suur, et võtab slime eest kirjuks. Siis tuli meile meelde, et mõned päevad tagasi nägime ühes poes keepi müügil. Ja jõudsime järeldusele, et teeme Gregorist dracula. Keep on kahtepidi kantav ja järgmise ürituse ajal on võimalik seda jälle kasutada. Head asjad saavad ikka kiirelt otsa ja peagi oli aeg välja minna bussi lastega ootama. Iga laps sai bussist väljudes vahast tehtud küünla. Ja nagu hiljem välja tuli, siis lapsed oli need ise kellegi juhendamisel teinud. Lisaks olid nad käinud vaatamas mesilasi ja neile oli selga pandud spetsiaalne kostüüm. See oli kogu info, mida neil oli aega rääkida, sest sõpradega mängimine oli tähtsam. Laste nägude järgi võis oletada, et neile meeldis ja see ongi kõige tähtsa. Õhtu sai kiirelt läbi ja lapsed läksid magama ja meie samuti.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.