28.11.2014

Huvitav on see, et juba mitmendat ööd sajab. Vihma periood peaks olema kevadel, mitte sügisel. Mõnel õhtul on olnud udu ja see ei ole üldse hea näitaja. Viimane koolipäeva hommik sellel nädalal ja sellel kuul. Lapsed läksid nagu ikka rõõmsalt kooli. Mind ootasid ees kodused toimetused koos nimekirjaga. Nüüd peaks olema kõik vajalikud kohtumised kokkulepitud. Keegi võiks öö-päeva pikemaks teha, sest eestis oleku aega tõotab jälle ülikiireks minna. Kusjuures kavas ei ole kohtumised sugulaste-sõpradega. Ja jälle ei saa ma aru miks me peame puhkuse eestis veetma. Peeter sai koormast lahti ja ja jõudis kohta kus sai uue peale ja seal ootasid teda ees halvad üllatused. Nimelt öeldi, et koorem võetakse maha alles esmaspäeva hommikul ajal. ??????? Mida kuradit. Peeter oli selle peale õigustatult püha viha täis ja helistas logistikule. Logistik ütles, et muid koormaid siia ei ole ja temal ei ole midagi teha, ups sorry. Täielik ajuvabadus. Lapsed tulid koju ja nagu ikka olime väljas. Olenemata sellest, milline on ilm (v.a. vihma sadu) jääme me vähemalt tunniks õue. Nagu seda vihma oleks veel vähe, siis enne koolipäeva lõppu sadas jälle. Koju saime tulla ilma vihmata, aga seetähendas, et mängukale me ei saanud jääda. Suhteliselt tüütu on toas istuda, kuid mis parata. Peagi läksid lapsed trenni ja ma lootsin, et hiljem saame väljas olla. Kuid kus saa sellega, lastele järgi minnes sadas vihma ja nii me koju tulime. Selleks ajaks olid neil kõhud tühjaks läinud ja ma panin toidu ahju. Ise hakkasin kreeka pähkleid puhastama. Mina ei tea, kuidas see võimalik on, aga igakord neid puhastades on mul pärast näpp katki. Eks need koored on tugevad ja neid vajutades nii juhtub. Vähemalt sain kotitäie puhastatud ja lastele on magustoit olemas. Kauss pähklitega sai kiiremini tühjaks, kui mina nad puhastatud sain. Seejärel oli aeg mõned telesaated vaadata ja magama minna, st lapsed läksid magama. Mina nagu ikka ei oska vara magama minna ja, mis sellest ka kasu oleks. Üks päev ma läksin varem magama, mingi aja magasin, siis ärkasin ja vahtisin pool ööd üleval. Nagu nii on hommikul uni nii, et vahet pole mis kell magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.