27.11.2014

Ei saa mina aru, mida kurja ma olen teinud, et äratuskell igapäev mind äratama peab. Nagu ikka teeb ta seda liiga vara ja tahaks edasi magada. Kuid lapsed saavad enne mind voodist välja ja tulevad minu juurde. Seejärel lähevad nad kööki ja võtavad endale süüa. Täna hommikul tulid nad kiirelt tagasi ja küsisid, kas ma võiks helebed nende vahel ära jaotada. Tuli välja, et helbed hakkavad otsa saama ja probleemi vältimiseks pean mina neid jagama. Saime ülesandega hakkama ja mõlemad said võrdselt, ma vähemalt loodan. Üks haaval me helbeid muidugi üle ei lugenud. Jõudsin lõpuks nii kaugele, et hakkasin nimekirja koostama. Lisaks saatsin mõned meilid, et mõned kohtumised kokku leppida. Osa kohtumisi on juba kokku lepitud. Ma ei ole vist enne kirjutanud siinsest telefonifirmast. Esimest korda on mul ettemaksuga kaart ja seega ma ei ole kindel, kuidas Eestis laadimised toimuvad. Tahtsin rääkida siinsest kogemusest. Laadisin kõneaega juurde ja seejärel nagu ikka sain mitu sõnumit, vähemalt 5 oli neid. Kõigepealt tänati, et ma aega juurde laadisin ja sain esimese kingitusena lisa kõneaega. Laadisin 10 eurot ja juurde sain 5 eurot, pole paha. Seejärel sain koodid, millega pidin kodulehele minema ja sealt kingitused saama. Koode oli 2 tükki ja esimesega sain 50 minutit tasuta kõneaega samasse võrku. Teine annab allahindlust allalaaditavate teenuste eest, pole suurem asi. Kuid igakord saab lisa kõneaega ja kingituse. Pisiasi, aga meeldiv Ei olnud ka tänases päevas midagi uut ja seega olime nii lõunajal, kui ka õhtul õues. Gregor tegi lõunaajal oma kodusedtööd ära ja temal on vaba õhtu. Marlen tahtis õhtul peale mängukat rulluiskudega sõitma minna ja seda me ka tegime. Õigemini Marlen rullitas ja meie Gregoriga jalutasime. Väljas hakkas pimedaks minema ja läksime raamatukokku. Lastel oli vaja raamatud tagasi viia ja Marlenil õppida. Mõlemad tööd said tehtud ja peale seda vaatasid lapsed raamatuid-ajakirju. Kuni oli aeg koju sööma tulla ja hiljem lemmik filmi kättemaksukontor vaadata. Nii see järjekordne päev läbi saigi. Peeter jõudis konnas kliendi juurde ja tahtis kohe koorma maha saada. Kuid see tal ei õnnestu, kuna ta jõudis liiga vara ja kaupa veel ei taheta. Kaup võetakse hommikul maha ja seejärel ootab uus laadimine. Koht kus laadida on juba teada. Eks homme näeb, kuidas ja mis edasi saab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.