21.11.2014

Kell hakkas mängima, ma lülitasin ta välja. Aju saatis signaali, et maga edasi sul ei ole mitte kuhugile vaja minna. Sain aru, et see ei ole üldse õige ja tegin silmad lahti. Igaks juhuks on mul helisema pandud 2 telefoni ja seega poleks midagi juhtunud, kui ma oleksin edasi maganud. Voodist välja tuleks oli väga raske, kuid peagi oli kohv valmis ja toit soe. Peeter sai söödud-joodud ja juba me olimegi baasi pole teel. Enne hoovi keeramist nägime, kuidas teine juht kiirelt minema sõitis. Peeter läks autosse vaatas pabereid ja ei näinud seal aadressi, kus tuleb maha laadida. Seega helistas ta kiirelt teisel juhile, kes tegi nägu, et kõik on korras, loe paberite peale. Õnneks saatis logistik enne koha, kus tuleb maha laadida, aga Peeter tahtis üle kontrollida, et kõik õige on. Nüüd jäi Peetril veel koorem ühest autost teise laadida, kuna ta ei taha võõra autoga sõita. Laadimine läks suhteliselt kiirelt, Peeter vaatas mind ja küsis mitu korda, miks ma ikka veel seal olen. Vot ei saanud mina ise ka aru. Lõpuks oli kõik tehtud ja nii me vastassuundades läksime. Tulin koju ja läksin voodisse, silmad ei tahtnud kuidagi lahti seista. Nii kui pea patja puudutas oli uni nagu käega ära pühitud. Tunnikene keerutamist ja jäin lõpuks magama. Jälle oli kell see, mis andis märku, et aitab küll magamisest. Kell oli natukene kuus läbi, ei meeldi mulle nii vara ärgata ja päevaga alustada. Käisin pesemas, panin riidesse ja äratasin lapsed. Nendel ärkamisega probleeme ei ole ja enne, kui ma arusain olid nad riides ja valmis minema. Kuna kell oli vähe, siis palusin neil trepikojas vaikselt olla. Enne trepikojast väljumst kohtusime naabriga, kes vaatas meid väga imeliku näoga. Ju tema jaoks oli imelik, et me pool seitse hommikul kuhugile läheme. Ega see meie jaoks ka normaalne ei olnud. Suurem osa teest linna möödus igavalt, kuni linna piiril sattusime ummikusse. Mõned kilomeetrit kulusid seismise ja aeglase liikumise peal. Järsku oli ummik läbi ja sõit jätkus, kuid mitte kauaks. Peagi said mitu teed omavahel kokku ja pidevalt trügiti vahele. Lihtsalt keerati auto sinu autole ette ja ei tehtud väljagi. Vot nii julmalt ma veel vahele trügida ei oska ja ei taha ka. Minu jaoks on oluline, et ma jõuaks samasuguse autoga koju tagasi ja ei peaks remondi peale mõtlema. Jõudsime peaaegu sihtkohta, kui liiklus jäi praktiliselt seisma. Selleks, et läbida paarsada meetir läks meil ca veerand tundi. Meil oli kella peale minek ja see ummikus istumine muutis närviliseks. Lõpuks õnnestus meil parklasse jõuda, kohta leida ja jõudsime kohta, kuhu oli vaja minna. Seal saime me peaaegu pool tundi oodata. Saime oma asjad tehtud ja lapsed teatasid, et neil on kõht tühi ja me peame McDonaldisse minema. Üldse oli nende kaasa tulemise tingimus McDonadlisse minek hea, et nad nii vähe nõudlikud on. Peale sööki käisime mõnest poest läbi ja oligi aeg koju tulla. Peeter selle eest leidis õige koha ülesse ja see kiire laadimine toimus alles hommikul 8 ajal. Peetrile öeldi, et ta tuleks baasi ja seejärel, et tuleb hoopis Valenciasse minna ja uuesti baasi korraldus. Katsu, siis järgepidada kuhu minema pead. Igatahes viimaseks korralduseks oli baasi minna ja seal pidi edasised korraldused tulema. Seega sõitsime me mõlemad Peetriga baasi poole. Peeter jõudis sinna enne ja, kui logistik said teada, et Peeter peab 45 tundi puhkama saadeti ta koju. Nii me kõik koju jõudsime ja peale söömist oli lastel aeg trenni minna. Ternnis käidud läksime poodi, sest täna on ju vähe autoga sõidetud. Marlen tahtis poest lõnga saada. Selle hooaja uus trend on näpude vahel salli tegemine. Ma lootsin, et see trend läheb Marlenist mööda, aga kus saa sellega. Long ostetud oli aeg toidupoest läbi käia ja koju tulla. Selleks ajaks oli õhtu käes ja ma arvasin, et lapsed on väsinud ja tahavad magama minna. Nemad ütlesid hoopis, et nii vara ja magama, nemad ei ole üldse väsinud. Pikapeale väsisid nad ära ja läksid magama. Meil oli eelmine öö magamata ja läksime meiegi magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.