20.11.2014

Nagu ikka tuli ka täna hommikul kella peale ärgata ja igapävaste toimetustega tegelema hakata. Lapsed said söödud, pestud, riidesse ja läksid kooli. Mind ootasid ees kodusedtööd, pesu pesemine, koristamine ja söögi tegemine. Ja nii see päevake läks. Peeter ütles, et tema sai korralduse baasi tagasi tulla ja koormat peal ei ole. Seega viisin mina lapsed kooli tagasi ja läksin talle tööle järgi. Õhut veetsime nagu ikka väljas olles, sest ilm on veel ilus. Kuna Peeter ühtegi korraldust ei saanud, siis küsis tai se, mis homme toimub. Selle peale tuli vastus, et homme vaatame. Ei läinud kaua mööda, kui homne muutus tänaseks või ikkagi homseks. Nimelt tuleb peale keskööd teine juht koormaga ja see tuleb bartsu viia. Ja seda tuleb kohe teha, kuna mahalaadimine on öösel. No sellist uudist me vastu õhtut enam ei oodanud. Eriti arvestades, et ma lähen hommikul barstu ja peab samuti vara ärkama. Lapsed läksid homes sõidu tutu varakult magama st. pool üheksa olid nad juba voodis. Peeter peab keskööl ärkama ja mulle kulub samuti natukene und ära, siis läksime meie peale üheksat magama. Ausõna ma ei mäleta, millal ma viimati nii vara magama läksin. Ma ei ole ammu nii vara voodissegi läinud. See, et ma sinna vara läksin ei tähendanud, et ma oleks magama jäänud. Pea oli nagu ikka mõtteid täis.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.