19.11.2014

Jälle uus päev ja täpselt samad tegevused nagu kõigil eelnevatel. Hommikul oli väljas natukene jahe, kuid päike paistis ja päeva peale läheb kindlasti soojaks. Lõuna ajal oligi väljas soe ja veetsime mängukal aega, kuni oli aeg sööma tulla. See oli vist pühapäeval, kui ma oma teksadel luku ära vahetasin. Õmblesin luku ette ja mõtlesin huvitav, kas need püksid mulle veel jalga ka mahuvad. Loomulikult ütlesin ma seda kõvasti ja ülejäänud perekond pidi ennast pooleks naerma. Nende meelest oleks väga naljakas, kui püksid mulle jalga ei mahuks. Minu meelest näitaks see ainult, et ma olen paksuks läinud. Tõmbasin püksid jalga ja nad läksid isegi eest kinni, jee ma ei olegi väga paks. Tegemist on teksadega, mis istuvad jalas sõnaotsese mõttes nagu valatult. Tavaliselt ma poest nii hästi isutuvaid pükse ei leia. Need püksid seisid üle aasta kindlasti kapis, sest lukk oli katki. Enne ei olnud meil masinat ka, millega see ette õmelda. Õmbleja juurde ma vahetama ei oleks läinud, kuna see oleks liiga kalliks läinud. Vähemalt saan jälle vanu-häid pükse kanda. Peale kooli jäime nagu ikka õue ja hiljem läks Marlen rütmikasse. Meie olime seni väljas, kuni trenn läbi sai. Seejärel käisime linnas ja ma sain lõpuks saapad tagasi saadetud. Vahel ma ei saa aru, miks lihtsad asjad peavad nii keerulised olema. Eks esimene kord ole asjad tundmatud ja ei tea, kuidas täpselt peab käituma. Selleks, et siin (vähemalt antud firmas) asju tagastada tuleb kõigepealt kodulehelt vastav teade saata. Seejärel saadavad nemad paberi, kus on peal kes ja kuhu saadab ja triipkood. See paber tuleb pakki peale kleepida ja viia kohta, kus neid vastu võetakse. Mitme ühetegi paberit ma ei täitnud, miks ma tahan asjad tagasi saata või kas ma tahan need hoopis umber vahetada. Nüüd tuleb oodata ja vaatada, millal raha tagasi kantakse. Ma ei ole kindel, et see ilma probleemideta möödub. Peeter sai terve päeva vedeleda ja vastu õhtut anti aadress, kus laadida. Laadimise juurde Peetrit ei lastud ja koorema maha andmiseks on antud kella aeg, st hiljemalt mis kell peab maas olema. Koorem läheb bartsu ja seega tuleb Peeter korraks kodunt läbi, nö hilisele õhtusöögile. Lapsed paraku peavad magama minema ja isa neil täha ei õnnestu. Peeter jõudis enne keskööd koju, peale pesu ja sööki oli ta jälle läinud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.