18.11.2014

Ikka ja jälle on kell see, mis ülesse ajab. Pole midagi teha tuleb ärgata ja tegutsema hakata. Täna saime kiiremini asjad tehtud ja kella helisemise ajal olime juba kooli õues. Küll me oleme tublid. Lapsed läksid tundi ja mina koju koristama. Ei saa mina küll aru, kuidas see segadus tekib ja miks tai se ei lähe tagasi sinna, kust tuli. Aeg läks nagu ikka, aga selle eest said toad korda ja nagu ikka ise olin rahul. Peale koristamist oli mul kavas plätude pesemine, kuid see jäi ära. Lõpetasin koristamise ja läksin käsi pesema ja vesi ainult nirises kraanist. Selle peale jooksin kööki võtsin potid-kausid ja lasin neisse vett. Ma ei tea, kui kauaks vesi ära läheb. Peeter sai koormast lahti ja ootas uue peale saamist. Peale seda ootab teda ees sõit pealinna poole. Vahepeal peaks ta kodust läbi tulema, et süüa. Koolis hakkas lõuna ja lapsed tulid koju. Väljas oli jälle ilus ilm ja nii me olime mängukal ja käisime jalutamas. Koju jõudes ilmnes, et vett ei ole ikka veel. Lastele tegi nalja, et ma valasin neile veekeetjast vett, et nad saaksid käsi pesta. Lapsed said söödud ja kraanikauss oli musti nõusid täis. Mul kohe üldse ei meeldi, kui nõud on pesemata, seega ootasin millal vesi tagasi tuleb. Lõpuks tuli kaua oodatud vesi ja ma sain nõud puhtsaks ja köögi korda. Peeter ütles, et ta on käis meie külast edasi laadimas ja seega koju ta ei tule. Kuid ta arvas, et ma võin söögi kaasa võtta ja teme juurde minna. Panin toidu sooja, pakksin rätikusse, saatsin lapsed kooli ja läksin Peetrile süüa viima. Õnneks ei olnud kaugele vaja minna. Viimases laadimis kohas anti Peetrile kasti täis erinevaid salatilehti. Peeter andis need mulle, kuna ma pidin niru välja nägema. Eks ma saan nüüd neid lehti süüa ja loota, et ma jäneseks ei muutu. Peetril söödud oli aeg minna mõlemal oma teed. Peale kooli olime jälle õues, ei midagi huvitavat. Hiljem läksime raamatukokku ja lapsed tegid kodusedtööd ära ja vaatasid raamatuid. Ma hakkasin täna mõtlema, et tavaliselt ei taha lapsed raamatukokku minna. Meie lapsed tahaks seal käia igapäev, ma ei teagi miks neile seal meeldib. Kusjuures nad suudavad seal vaikselt olla. Kusjuures neil on mõlemal üks päev nädal raamatukogu tund. Seal nad võtavad endale raamatu koju ja peavad peale lugemist täitma ära paberi. Sinna tuleb kirja panna raamatu nimi, kas meeldis, joonistada pilt ja kirjutada nö lemmik lause raamatust. Iseenesest täitsa huvitav. Koju tulles oli aeg sööma hakata ja peagi läksid lapsed magama. Peeter jõudis pealinna ja parkis auto ära, hommikuks on koorem maas. Lisaks peab ta ühe teise nende firma auto samast kohast hommikul umber parkima. Peale seda saab Peeter uued korraldused.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.