13.11.2014

Nagu ikka läks kell märkamatult ja magama läksin ma hilja. Ei saanud mina kaua magada, kui telefon hakkas piiksuma. Tuli välja, et ma olin unustanud interneti ühenduse katkestada ja nagu ikka peab sellisel juhul, keegi kirjutama. Jõudsin uuesti magama jääda, kui Gregor läks vetsu. Selle peale tulin voodist välja, et talle tekk peale panna, kuna ta ise ei viitsi seda teha. Lisaks tuli tuled kustutada ja saingi magama minna. Järgmine kord ärkasin selle peale, et arvuti undas ja taaskord tuli voodist välja tulla. Ma ei ole jätkuvalt arusaanud, miks arvuti vahete vahel öösel ise tööle hakkab. Igatahes see jäi viimaseks sündmuseks ja hommikuni sain magada. Kuigi jah uni läks enne kella ära, sest Marlen käis vetsus. Ma olen kerge unega ja kuulen alati, kui neist keegi käib. Peaks vist kõrvatroppe kasutama hakkama, saaks ka magada. Ärgates oli mul mõte, et viin lapsed kooli ja lähen magama tagasi. Koju jõudes ma selle peale enam ei mõelnud ja tegin oma igapäeva toimetusi. Lõpuks tuli uni ja läksin voodisse, kuid magada ei saanud ma ikka. Nimelt arvas naabritelaps, et see on parim aeg jonnimiseks. Vahel on mul tahtmine kolida elama oma majja eemale naabritest. Täna on meil jälle hea päev, sest päike paistab ja väljas on soe. Suurema osa lõunapausist olime õues. Tuppa tulles lapsed sõid ja Gregor hakkas õppima. Juba teist päeva saab Gregor päeval kodusedtööd kaasa. Gregoril oli vaja kirjutada ja ta tegi selle ära ja tahtis kooli ära viia. Paraku läksid meie arusaamised “ilusast” käekirjast lahku ja ma ei lubanud sellist tööd ära viia. Ütlesin talle, et koledad kohad kustutama ära ja tuleb õhtul uuesti teha. Gregor ei olnud sellest vaimustatud ja ta avaldas oma arvamust valjuhäälselt. Kuid kell oli nii palju, et tulid lapsed kooli viia. Selleks ajaks oli mul jälle uni ja otsustasin magama minna. Suhteliselt lühikese aja ma magasin ja, siis hakkas naabrilaps jälle jonnima. Peaks naabrinaise käest uurima, mis kell tal laps päeval magab, siis tean teinekord samal ajal magada. Õhtul olime õues, päris palju lapsi oli mängukal ja meil ei olnud kuhugile kiiret. Selleks ajaks, kui tuppa tulime olid teised juba ammu läinud ja väljas pime. Marlen hakkas matemaatikat tegema ja Gregor kirjutas oma sõnad umber. Üldiselt sujusid kodusedtööd ilma probleemideta. Me ei ole juba mitu päeva täitõrjet teinud ja seega oli aega täna seda teha. Gregori pea on puhas, aga Marlenil olen mõned seltsimehed jalutamast leidnud. Rohu infolehel oli kirjas, et kasutada korra nädalas. Nojah, meie kasutame hetkel oma nägemuse järgi. Meile tundus, et nädalane vahe on liiga pikka ja seega oleme mõned päevad vahele jätnud. Profilaktika mõttes panin rohtu mõlemale ja kammisin mõlemaid. Gregorilt ei leidnud ma midagi ja Marlenilt tulid mõned, kuid mitte väga palju. Võib olla tuleb korra veel protseduuri korrata ja, siis peaks oleme korras. Kogu see täide ravi läheb kokkuvõttes päris kalliks maksma. Esiteks tuleb osta rohud ja neid on kahte sorti. Esimene pannakse pähe ja see peaks nö täid halvama ja teine tapab. Lisaks sellele lähevad igapäev kõik särgid, kampsunid, fliisid pessu. Voodiriideid olen tõstnud hommikul välja tuulduma ja väljas peaks täid hävima. Üldiselt on kirjas, et alla 16 kraadises temperatuuris nad vastu ei pea. Hommikuti on sooja ca 4-10 vahel ja see peaks aitama. Ma lihtsalt ei jõuaks lisaks riietele ka voodipesu igapäev pesta. Niigi mulle tundub, et pesumasin töötab pidevalt. Vee-ja elektriarve tahaks küll kellegile kolmandale saata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.