12.11.2014

Tõmbasin aknakatte eest ja nägin, et väljas on udu. Oli nüüd seda jama vaja. Mul on nimelt vaja autole järgi minna ja eile õhtust saadik lootsin ilusat ilma. Nojah, ilmateade lubaski tänaseks päikest, aga kuhu tekib küsimus. Ei olnud mul kaua aega ilma üle mõelda, kuna hommikused tegevused ootasid. Enne, kui hakkasime toast välja minema läksin oma rattast vaatama. Ma ei tea isegi, miks ma seda tegin. Igatahes ilmnes, et minu rattal on rehvi tühi…voila, täna tuleb ilus päev. Samuti oli Marleni rattal rehv tühi, aga Peetri oma õnneks täis. Vähemalt ei pea ma Gregori rattaga autole järgi sõitma. Eks see paras koomiline vaatepilt oleks, kui ma lapse rattaga läheksin. Lapsed läksid tundidesse, mina vahetasin riided ja asusin teele. Udu oli selleks ajaks vähemaks jäänud, kuid tuul puhus. Ma ei ole arusaanud, mis sedaduse järgi see käib, aga igakord puhub tuul vastu. Miks ei võiks tuul igakord selja tagant puhuda? Tee tundus kordades pikem, kui tavaliselt ja ma arvasin, et ma ei jõuagi kohale. Kuid, kes tasa sõuab see kaugele jõuab, kui just ära ei väsi. Väsinud olin ma selleks ajaks küll, kui auto juurde jõudsin. Tagasi tee koju läks tunduvalt kiiremalt ja ilma probleemideta. Käisin pesemas ja välja tulles kukkus vannikardina puu mulle pähe. See kipub vahel alla tulema ja millegipärast on tal tavaks saanud just minu pähe kukkuda. Poes käik sujus probleemideta, kuigi jah mul läks meelest mida ma ostma pidin. Normaalsed inimesed teevad poodi minnes nimekirja, aga see ei ole minulik. Loodetavasti sain kõik vajaliku ostetud. Koju tulles oli aeg süüa tegema hakata ja peagi lastele järgi minna. Lubatud päike oli välja tulnud ja ma oleksingi päikese kätte jäänud. Peeter ütles, et tal on koorem peal ja sõit siiapoole algab. Kodust tuleb ta korraks läbi, et võtta toidukott ja edasi minna. Gregor tegi lõunaajal oma kodusedtööd ära ja Marlen aitas teda. Lisaks tegi Marlen toad tolmuimejaga puhtaks, kuna ma olin samal ajal köögis hõivatud. Peale kooli jäime mängukale, sest ilma oli jätkuvalt soe ja päike paistis. Seda muidugi ajani, kui päike looja läks. Kuigi peab mainima, täna oli üle mitme päeva päris soe õhtu. Marlen läks trenni ja meie käisime jalutamas. Koju tulles tegi Marlen oma koolitööd ära ja peale sööki jõudis Peeter koju. Peetril oli pausi aeg ja peale seda sõidab ta edasi. Millal ta koju tagasi jõuab seda ei tea keegi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.