05.11.2014

Magama ma normaalsel ajal ei läinud, nagu ikka. Voodisse minnes oli mul uni ja lootsin magama jääda. Kuid selle asemel hakkasid mul peas erinevad ideed liikuma, mida peaks puhkuse ajal tegema. Muidugi tekib küsimus, kas seda on vaja keset ööd teha. Kuid paraku puudub mul pult, mis lülitaks aju ööseks välja. Mingi heli segas mind ja ma ei suutnud otsustada, mis see on. Tuli välja, et see on äratuskell, nagu ikka. Ei olnud valikut ja tuli voodist välja tulla. Täna hommikul läks hästi ja ma suutsin normaalse kohvi keeta. Peeter juba mõndaaega vaatab ja mõtleb, et me peaks nö kaasaegse kohvimasina endile ostma. Sobivat ei ole me siiani leidnud ja seega tuleb vanaga hakkama saada. Peeter läks tööle ja mina magama tagasi, kuid jälle segas mõtlemine mul magama jäämist. Selle eest kell sai hommikul pikalt mängida ja kõige kiiremini sai voodist Gregor välja. Marlen ütles, et pea natukene veel sügeleb, aga ei pidavat hullu olema. Panin pesumasinasse Marleni voodiriided, ööriided ja viimastel päevadel seljas olnud riided. Loodetavasti kuuma veega pesemine hävitab putukad ja saame selle probleemiga ühelepoole. Arvestades seda, et ma olen laisk, siis teen ma asju vastavalt oma lasikusele. Üks, mis kindel mulle meeldin, kui kodus on asjad korras. Seega koristan ma igapäev (kasvõi natukene) vältimaks seda, et tuleb üks päev tuned koristada. Täna tegin köögis sahtleid korda jai se olin rahul. Koolist tulles ütles Marlen, et pea eriti ei sügele enam ja see on hea uudis. Õhtul peab pea lihtsalt uuesti läbi kammima ja vaatama, mis tulemus on. Postkastis olid meile Peetriga kirjad ja meid kutsutakse iseseisvus hääletusele. Kõik inimesi, kes on siin sissekirjutatud omavad õigust käia hääletamas. Nt. linnavalitsuse liikmete valmistel ja nüüd iseseisvus. Ainukene koht mida me ei saa valida on valitsus. Kas me hääletama läheme seda ma ei tea veel. Peale kooli jäime nagu ikka välja ja seal oli mõnus olla, kuni päike ära läks. Seejärel oli tunda, et väljas on jahe. Või õigemini jahe ei olekski olnud, kui tuult poleks. Juba mitu päeva puhub suhteliselt tugev tuul ja see teeb ilma külmemaks, kui tegelikult. Marlen läks trenni ja peagi meie Gregoriga tuppa. Ma arvasin, et oleks hea teha kodusedtööd vahepeal ära. Mõte on alati hea, aga teostus. Gregoril oli vaja matemaatikat teha ja ma olen näinud, kuidas Marlen analoogseid teeb. Kuna ta on neid ise osanud, siis ma pole küsinud, kuidas neid tegema peab. Gregor selle eest ei teadnud, kuidas on vaja teha ja nii me jäime ootama, kuni Marlen appi tuleb. Trenn sai läbi ja Marlen tuli koju ja seletas vennale, kuidas ülesanne käib Nagu ikka ei olnud seal midagi rasket, vähemalt Marleni jaoks. Igatahes said nad lõpuks oma asjad tehtud ja oli aeg söök sooja panna. Nagu ikka jõudis Peeter koju selleks ajaks, kui süüa anti. Koorem sai baasis mahaantud ja uusi korraldusi ei antud…veel. Marlenil on jätkuvalt peas elavad putukad, kuigi neid on täna vähem ei ole nad kusagile kadunud. Suurim vahe eilsega on see, et suuri ei ole. Selle eest tuli välja, et Gregor on samad putukad endale hankinud. Kuigi meie arvasime, et tema lühikeses soengus ei ole hea koht elamiseks. Peeter teatas selle peale, et parim, mis me teha saame on kogu perega tõrjevahendit kasuatada (meil õnneks neid ei ole). Homme ootab ees uus käik apteeki, sest kodus olevast rohust ei piisa kõigile.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.