02.11.2014

Mulle meeldib, kui lapsed magavad hommikul kaua ja ärgates lähevad teise tuppa ja mängivad vaikselt. Laste lemmik küsimus hommikul on kas nad võivad isa ülesse ajada. Mina soovitasin neil isa juurde minna ja küsida, kas nad võivad seda teha. Igatahes isa said nad ülesse ja naeru kostis tükk aega. Peale hommikusööki oli aeg minna turule. Juba mitmendat nädalat on turul palju rahvast ja parkimiskohta raske leida. Kuid kannatlikus viib sihile ja nii õnnestus meil suhteliselt kiirelt koht leida. Tundub, et talv hakkab tulema, kuna väga palju on müügil kampsuneid, jopesid, kindaid-salle. Lisaks sellele ostetakse palju tekke. Küll oleks tore, kui saaks see aasta talve vahele jätta. Meie saime oma juur-ja puuviljad kätte, käisime toidupoest läbi ja tulime koju. Peale lõunasööki oli parasaeg rattaga sõitma minna. Päike paistis ja ilm oli ilus. Meil jagus nii palju tarkust, et taipasime kaasa võtta pikavarrukaga pluusid. Päike läheb peale viite looja ja, siis läheb kiiresti jahedaks. Peeter leidis rehvi seest okka ja tõmbas selle välja, mille peal etui ainult susin ja rehv oli tühi. Peeter hakkas rehvi parandama ja mina läksin korilusega tegelema. Hetk enne sõitsime mööda sibula põllust. Kuna siin poes ei müüda rohelist sibulat, siis ebaviisakas nagu ma olen läksin neid korjama. Neid sibulaid müüakse poes koos pealsetega, aga selleks ajaks ei kõlba nad enam süüa. Üldse tundub, et kohalikke need rohelised varred ei huvita. Mõtlesin, et kui näeks põllu omanikku, siis küsiks, kas ma võin rohkem pealseid korjata. Paraku kedagi ei olnud ja nii ma peatäie korjasin, et õhtul sibula-hapukoore salatit teha. Peeter sai rehvi korda ja sõit jätkus, kuni jõudsime teise küla mängukale. Seal sai natukene aega olnud, kuna päike läks looja oli aeg koju tulema hakata. Õhtusöök, pesu ja magamaminek ja saigi järjekordne nädal läbi.