30.09.2014

Lapsed ärkasid enne kella ja käisid vetsus, kuid läksid voodisse tagasi. Ma arvasin küll, et Gregor tuleb oma tavalise jutuga, aga ei. Kell hakkas mängima ja oli aeg tegutsema hakata. Jõudsime nagu ikka oma asjad õigeaegselt tehtud ja läksime kooli. Seal sain kokku sõbrannaga, kes tuletas mulle meelde, et ma tema lapse ka koolist ära võtaks. Ta ise läheb linna ja ei jõua õigeks ajaks tagasi. Seega pean ma meelespidama, et tema lapse ka võtaksin. Väljas hakkas sadama ja seega oli kogu päev unine, oleks tahtnud magama minna. Kuid ei mingit laisklemist, sest keegi peab koristama ka. Lapsed tulid koolist ja ma ei unustanud kedagi neist maha, pole paha, eks ole. Peale sööki hakkasid lapsed mängima ja kohati pidin ma neile meeldetuletama, et siin elavad teised inimesed ka. Peeter ütles, et ta sai koormast lahti ja seal kus ta arvas, et tuleb saabaste pärast probleem ei öeldud midagi. Hea seegi. Kuid nagu ikka sai ta ka seekord uue laadimise kohta info. Paraku ei saada tänaseks koormat valmis ja Peeter peab homseni ootama. Peeter sõidab täna sinna kohale ja jääb sinna ööbima. Milline meeldiv vaikus oli peale seda, kui lapsed läksid kooli tagasi. Selleks ajaks, kui kool läbi sai jäi vihma sadu järgi. Kooli juurde jõudes vaatasin, et sõbrannat ei ole. Kuid hetk hiljem ta tuli ja ütles, et jõudis alles linnast tagasi. Kuna mängukas oli märg, siis läksime jalutama. Lapsed korjasid tee pealt tigusid ja panid nad kotti. Hiljem lasid teod jõeääres kotist välja, kolisid nö tigusid. Sõbranna läks oma lapsega tuppa ja meie jäime natukeseks veel välja. Nagu ikka hakkasid kuskilt lapsed tulema ja peagi kogunes linnavalitsuse juurde rahvas. Päeval linnavalitsus rääkis midagi õhtu kohta, aga ma ei kuulanud mida. Seega ei teadnud ma, mis toimuma hakkab. Kui rõdule pandi Kataloonia lipp, siis sain ma aru, et üritus on seotud iseseisvuse taotlemisega. Midagi räägiti, lauldi ja hüüti iseseisvus-iseseisvus. Lõpuks tehti pilte ja peagi hakkasid inimesed koju minema ja meie tegime seda sama. Koju jõudes oli aeg õppima hakata ja ma olin nagu ikka valmis halvimaks. Marlen istus lauaäärde ja hakkas tegema, mina läksin kööki süüa tegema ja Gregor tuli minuga kaasa. Gregoril oli vaja lugeda ja ta võttis raamatu kaasa ja luges mulle ette. Vahepeal läks natukene valesti, aga muidu tuleb tal täitsa hästi välja. Marlen sain enamus ülesannetega hakkama ja, siis palus abi. Lugesime koos, mis vaja teha ja ei suutnud kumbki välja mõelda, kuidas see käib. Marlen pakkus välja, et ta küsib õpetaja käest ja ütleb mulle ka kuidas tuli teha. Lapsed läksid magama ja Peeter teatas, et ta sai koorma peale ja on kodupoole teel. Läbi juhuse läks Peetril hästi ja koorem oli valmis, kuigi lubati alles homme hommikuks. Peeter arvas, et kõige õigem on baasi ära tulla ja hommikul koorem mahaanda. Mõtlesin, et lähen magan kuni Peeter jõuab, sest uni tuli peale. Voodisse jõudes tundsin, et mul on jahe. Mõtlesin kas ma peaksin panema akna kinni, meil on jätkuvalt aken lahti. Või peaksin voodi alt paksu teki välja võtma, hetkel on meil õhuke fliis peal. Ei viitsinud ma kumbagi teha ja pugesin fliisi alla. Loetud minutid hiljem hakkas mul palav ja mul oli heameel, et ma akent kinni ei pannud või paksu tekki ei otsinud. Kaua ma magada ei saanud, kui Peeter koju jõudis, kell oli selleks ajaks 2 öösel. Hommikul ei saa kaua magada ja seega oli paras aeg magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.