26.10.2014

Öösel oli mul palavik, kuna vahepeal oli nii külm. Mulle meenus, et hommikumantel on voodi kõrval põrndal ja võtsin selle endale lisaks peale. Aega läks, aga soojem hakkas. Hommikul ärgates ei saanud ma aru, mis kell on. Ma ei olnud kindel kas telefonis on kell muudetud või mitte. Köögis on meil tavaline seinakell ja seda vaadates ilmnes, et telefoni kell on muudetud. Ärgates ei tundunud ma ennast üldse hästi ja kraadides ilmnes, et mul on 37,8 palavik. Võtsin valuvaigistit, antibiootikumi ja tegin gripiteed, hommikusöök missugune. Marlen arvas, et me peame kindlasti turule minema ja mõne ajamöödudes olin ma valmis minema. Rohud tegid oma töö ja enesetunne läks natukene paremaks. Väljas oli soe ja päike paistis ja nii me väljas jalutasime. Tahtsime mandariine osta ja nii me otsisime, kus kohas on kõigeparemad. See võttis natukene aega, kuna müüjaid on palju ja proovimist jagub. Lõpuks leidsime sobivad ja võisime koju ära tulla. Tegin lõunaks söögi valmis ja pärast seda tundsin, et ma ei jõua midagi teha. Lapsed ja Peeter vaatasid midagi arvutist ja mina olin diivanil pikali. Peetril tuli ka laiskus peale ja nii läks temagi magama. Selleks, et lapsed saaks multikaid vaadata läksin magamistuppa. Ärgates oli enesetunne jälle parem ja õhtul käisime väljas jalutamas. Esimene õhtu kus väljas läks vara pimedaks, kuidagi harjumatu oli, aga küll saame hakkama. Homme on kool ja seega kauaks välja jääda ei saanud.Peeter arvas koju tulles, et parasaeg on natukene asju umber tõsta. Mina tema vaimustust ei jaganud, kuna mu enesetunne ei olnud hea. Kuid ei jäänud mul ka muud üle, kui tuli osavõtlik olla. Sai osad asjad teise kohta tõstetud ja nüüd on natukene parem. Lapsed läksid magama ja mina tegin seda sama. Ma ei mäleta, millal ma viimati kell 10 õhtul magama läksin, aga täna see igatahes juhtus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.