24.10.2014

Ma ei saa tihti peale aru, miks ma üldse õhtuti magama lähen. Esiteks ootan tükk aega, millal magama jään. Seejärel magan mingi aeg ja ärkan ülesse ja uuesti und ei tule. Huvitav kas selle nimeks on vanadus? Üle mitme päeva sai jälle varakult ärgatud, kell hakkas pool seitse saama. Nagu ikka tulid alustada päeva söögi tegemisega ja Peetri tööle saatmisega. Ise sain veel voodis keerutada ja nagu ikka enne kella jäin magama. Kusjuures ma korduvalt mõtlesin, et peaks voovist välja tulema, kuid laiskus hoidis mind kinni. Lapsed olid kella peale kiirelt vooditest väljas ja läksid kööki süüa võtma. Küll on hea, kui lapsed on suured ja saavad ise söögi kätte. Minul oli vaja kooli söögid-joogid valmis panna. Nagu ikka jõudsim õigeks ajaks kooli ja lapsed läksid tundidesse. Kuna meil on traditsiooniks saanud reedeti kooki teha, siis küsin Marlenilt, mis kooki teeme. Esimene vastus, mis tuli oli hapukoore. Seejärel küsis Marlen vastu, et mis kooki pakkuda on. Marleni jaoks on põhiline, et oleks kook ja magus. Lisaks pakkus Marlen välja, et võiks sokolaadi või õuna oma teha. Kuid valik langes ka sellel nädalal hapukoorele. Nii ma koju tulles koogi valmis tegin ja õhtul saab süüa. Marlen oli lõunaajal minu peale pahane, et kooki ei saa. Tema sai minu jutust aru, et magustoiduks on kook. Ikka juhtub. Peale kooli jäime mängukale ja olime seal, kuni lapsed läksid trenni. Mina käisin sõbranna ja tema lapsega mängukal ja jalutamas. Lõpuks oli aeg lastele järgi minna. Trennis oli neil hästi läinud ja lubasid järgmine nädal jälle minna. Mõlemad said pahaseks, kui ma ütlesin, et me ei too rulliuiske ja ratast. Vaid lähme oleme natukene koos teistega väljas ja lähme peagi tuppa. Viimased valged õhtu, reede õhtu ja kellegil ei olnud koju kiiret. Nii me ca 8 ajal alles koju tulime ja lapsed hakkasid koduseidtöid tegema. Kuna neil väga palju teha ei olnud ja nad tegid need ilma virinata ära, siis sai kiirelt õpitud. Mina panin toidu sooja ja nagu ikka jõudis toidulühna peale Peeter koju. Peeter käis siit lähedalt laadimas ja viis alused baasi. Uusi korraldusi talle ei antud. Nii oli meiegi jaoks nädalavahetus alanud ja seda oli hea koogiga tähistada, mis sai kiirelt otsa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.