22.10.2014

Gregor läks tunnikene enne kella helisemist vetsu ja minu uni läks kuhugile. Magama jäin enne kella ja oi, kui raske see ärkamine oli. Kuid vajalikud asjad tuli ära teha ja lapsed kooli viia. Koju tulles mõtlesin kas ma üldse teen midagi kasulikku. Pesu läks masinasse ja toad said korda. Jõudsin järeldusele, et teen peale laste kooli tagasi minekut siesta. Enne lõunat ei olnud mul aega seda teha. Lapsed tulid koolist ja nagu ikka olime me õues. Lisaks käisime pangas, et ekskursiooni eest raha ära maksta. Ma ei ole jätkuvalt arusaanud, miks ma ei võiks teha interneti pangas ülekannet ja neile ülekannet kinnitava paberi saata. Nii me panka läksime ja ma mõtlesin kuidas ma selle aparaadiga hakkama saan. Tuli välja, et harjutamine teeb meistriks ja midagi keerulist seal ei ole. Igatahes sain raha makstud ja tulime koju sööma. Meil on uus kord, vähemalt hetkel. Peale lõunasööki on meil lugemiseaeg ja mõlemad lapsed on sellest hetkel arusaanud. Veel viimaseid päevi on õhtud valged ja tahaks võimalikult palju väljas olla. Seega tundus hea mõte olevat lugeda päeva ja ülejäänud õppimine õhtusse jätta. Hetkel see variant toimib, kuid eks talvel jõuame muudatusi teha. Peeter sai koorma maha laetud ja jõudis uue peale võtta ja ees ootab Madriid. Enne peab ta mõned külad eemalt veel mõned alused peale võtma. Kuna tal aega on ja kiiret eriti ei ole, siis otsustas Peeter kodust läbi tulla. Lastele läks hästi ja nad nägid loetud minutid isa enne, kui kooli läksid. Lubasime neil üksinda minna, kui nad autosid vaatavad ja rumalusi ei tee. Ma aknast vaatasin kuidas nad läksid. Peeter sõi ja peale seda oli temagi läinud. Minu plaanitud siesta jäi jälle ära, kuid homme olen targem ja magan hommikupoole. Kooli sai läbi ja millegipärast ei kuulanud lapsed täna sõna, sama probleem oli kõigil vanematel. Ei tea kas on magnettorm või kuufaas selline. Ma mõtlesin juba, et tänane õppimine saab kindlasti õudus ruudu-kuubis olema. Selleni oli veel aega, kuna enne oli Marlenil vaja trennis ära käia. Ma ei mäleta kas ma mainisin, aga Marlen suutis ühe trennisussi ära kaotada. Siiani ei ole seda ülesse leitud ja tuleb uued osta. Enne tuppa tulekut tahtis Marlen veel rullitada ja nii me natukene veel väljas olime. Üks ema ütles, et see nädal on veel hea, aga järgmisest on jama majas. Praegu on ca 19.30 väljas valge, aga see nädalavahetus keeratakse kella ja pimedaks läheb tund varem. Kõik hakkavad varem tuppa minema ja see ei valmista kellegile rõõmu. Olin koju jõudes valmis, et läheb suuremaks vingumiseks lahti. Minu imestus oli suur, kui mõlemad lapsed tegid kodusedtööd vaikselt ära. Gregoril oli vaja matemaatikat teha, ta tegi ära ja mina kontrollisin. Paar asja läks valesti ja ma kustutasin ära ja ütlesin, mis tal valesti läks ja kuidas tegema peab. Gregor parandas vead ilma probleemideta. Marlenil oli katalaani keelt vaja mitu lehte teha ja seda, mis ta oskas tegi üksinda. Ülejäänud vaatasime koos ja saime samuti ilma probleemideta tehtud. Lausa uskumatu, igapäev võiks nii olla. Lapsed hakkasid sööma ja mina läksin pesema. Lugesin neile sõnad peale, et nad sööksid ja ei kakleks. Nad lubasid korraldust täita, kuid neil läks see meelest. Mul oli plaanis lasta neil hiljem telekat vaadata, kuid nüüd jäi see lõbu neil ära. Peagi läksid nad magama. Peeter jõudis Madriidi kohale ja tal kästi auto ära parkida ja magama minna. Kaupa hakatakse vastavalt vajadusele mahalaadima ja sellega tegeleb firma ise. Peeter saab magada, pausi ära teha ja oodata uusi korraldusi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.