21.10.2014

Ei midagi uut ja huvitavat tänases hommikus. Ikka kõik samad tegevused. Kuigi tegelikult oli isegi midagi teisiti, elekter läks ära. Eriti tore. Viisin lapsed kooli ja mõtlesin, mida ma tegema hakkan. Tahaks ju cappuccinot, kuid elektrit ei ole. Koju tagasi jõudes ilmnes, et elekter on tagasi tulnud. Vajalikud tegevused tehtud oli aeg kooli minna. Peale seda olla mängukal ja käia jalutamas. Vähemalt ilm on siiani ilus ja loodetavasti nii pea jahedaks ei lähegi. Peeter sai koorma mahalaetud ja oh seda imet uus koorem on juba peal. Lisaks kõigele sõidab Peeter juba baasi pole, kuid nagu ikka tuleb selle kohapeal aga… Hetkel on teada, et tuleb baasi tulla ja peale seda vist bartsu ööbima minna. Selleks, et hommikul laadida ja tuldud teed tagasi minna. Kuid täpsemalt lubati öelda hiljem. Mul oli plaanis lapsed kooli viia ja siesta teha. Kuid kuna Peeter tuleb igal juhul kodust läbi, siis hakkasin hoopis süüa tegema. Süüa plaanisin ma teha õhtul, kui tuppa tuleme. Plaane ju tehaksegi selleks, et nad teadagi kuhu läheks. Õhtu saatsime jälle õues mööda, kuni oli aeg koju tulla. Lapsed hakkasid õppimisega tegelema. Gregor sai kuidagi oma asjadega hakkama, kuigi ta oskab tunduvalt paremini. Marlenil selle eest oli vaja hispaania keelt teha ja tema kulutas oma energiat minu hulluks ajamise peale. Marlenil oli vaja tähtede hulgast sõnad leida (tähed on läbi segi mingiks kujundiks pandud ja sealt tuleb sõnad leida), kuid tema ei leia. Vaatasin mina ja leidsin osad ülesse. Viimasega ütlesin, millise tähega alab, lõppeb ja mitme tähega on, siis läks ka terve igavik leidmise peal. Või õigem oleks öelda, kui Marlen oleks otsinud, siis oleks kiirelt leidnud. Kuid temal oli vaja vennaga asjuajada jne. Peeter jõudis koju, sõi, pesi ja läinud ta oligi. Peeter läheb baasist läbi, tangib ja läheb bartsu. Millal ta meid jälle külastama tuleb seda me veel ei tea. Homme sõltub sellest kui palju läheb hommikul laadimistega aega. Ma võiks öelda, et meil on täitsa toredada lapsed v.a mõned korrad. Suurimaks probleemiks on meil õppimine, kuid vahel on häid päevi ja saab probleemideta tehtud. Täna päeval näiteks Marlen luges täitsa vabatahtlikult. Ja, kui ta suudaks kiirustamata seda teha, siis on tulemus täitsa hea. Kuid tal on kiire ja, siis ta vaatab sõna enam vähem üle ja pakub suvalise. Täna ma küsisin ta käest, et kus kohast ta neid sõnu loeb, sest mina selliseid ei näe. Selle peale ei osanud ta midagi vastata. Nii teine suur probleem on hammaste pesemine. Ei taha kumbki hambaid korralikult pesta ja arvatakse, et kui mõned korrad harjaga üle lükatakse on korras. Marlenile meeldib seista peegli ees ja ennast vaadata ja samal ajal läheb meelest hambaid pesta. Ometi nad näevad, kuidas meie pesema ja ei võta õppust. Me oleme neid korduvalt hoiatanud, et ühel päeval on nad mõlemad hambutud ja selles ise süüdi. Kolmas probleem on söömine, eriti Gregoril. Marlen on meil suhteliselt hea isuga ja vahel harva talle toit ei maitse või ta ei taha. Gregoril selle eest ei ole aega söömisega tegeleda, temal on vaja mängida või seletada. Lisaks on ta suhteliselt valiv toidu osas ja osasid asju sööb väga pika hambaga. Ei tea jah, kellelt ta selle pärinud on. Kui need punktid välja jätta, siis ülejäänud ajal on nad toredad lapsed. Eriti toredad on nad, siis kui magavad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.