20.10.2014

Jälle on esmaspäev ja see tähendab, et kooli nädal on alanud. Hommik möödus nagu ikka kiirelt ja peagi olid lapsed koolis. Mina tulin koju ja tegin endile hommikusöögi. Kuna lapsed on ka täna pikemalt koolis ja meil ei ole kuhugile kiiret, siis läksime ratastega sõitma. Algselt ei olnud meil plaanis väga pikka tiiru teha ja panime nö plaani paika kuhu sõidame. Kuid plaani järgi midagi teha ei ole üldse huvitav, isetegevust peab ka tegema. Ühesõnaga läks nagu alati ja sattusime kohtadesse, kus me enne ei olnud käinud. Sõitsime peaaegu 2 tundi ja, siis oli aeg koju tulla. Lapsed tulid koolist ja tegime veel külapeal väikese tiiru. Alles, siis sain ma aru, et mul on jalad väsinud. Peeter sai teada, et õhtul ootab teda ees sõit Madriidi. Oh, kui täpselt me ennustasime. Tuleks loto võidunumbrid sama lihtsalt, siis oleks elu ilus. Peeter arvas, et tema teeb siesta ja ma võiksin sama teha. Nii me magama läksimegi, küll me oleme laisad. Ei saanud ma kaua magada, kui ärkasin lapse nutu peale. Naabrite lapsel on jätkuvalt gaasid ja päris suure osa ööpäevast tegeleb ta kisamisega. Mis teha. Und mul enam ei tulnud ja lõpetasin laisklemise ja peagi oli aeg kooli minna. Gregoril on kohe peale kooli jalgpall ja tema jäi kooli. Meie Marleniga olime natukene aega väljas ja, siis tulime tuppa, et Peetrile söök ja kohvi teha. Marlen kasutas juhust ja äratas isa ülesse. Marlen läks trenni ja mina Gregorile järgi. Gregor koju toodud oli Peetril aeg tööle minna. Võtsime Gregorile ratta ja Marlenile rullikud kaasa, et pärast ei peaks tuppa tulema. Baasi jõudes ilmnes, et Peetri auto ei ole veel kohale jõudnud. Enne, kui Peeter jõudis uurima minna kaua veel läheb, jõudis auto kohale. Seejärel oli vaja veel tankida ja kontorist läbi käia. Meie Gregoriga tulime koju, sest aeg oli Marlenile järgi minna. Marlen oli uut tantsu õppinud ja üldse oli tal tore olnud. Lapsed tahtsid mängukale minna ja seda me ka tegime. Tuppa tulles oli väljas peaaegu pime ja oli aeg õppima hakata. Marlen sai enam vähem oma asjad tehtud. Gregoril oli vaja lisaks pilt joonistada, aga ta keeldus seda tegemast. Ma püüdsin teda veenda seda tegema, aga tulemust ei olnud. Eks ta peab ise homme koolis seletama, miks tal see tegemata on. Kuna Gregor ei teinud oma asju lõpuni, siis pidasin mina vajalikuks teda magustoidust ilma jätta. Lapsed läksid magama ja järjekordne päev oli seega läbi. Edasi oli rahu ja vaikus, koos oma mõtetega.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.