19.10.2014

Hommikul olin mina see, kes ei taibanud magada. Kuna mul tuli eile üks mõte, mida võiks täna teha, siis tahtsin enne mõned asjad ära teha. Läksin kööki, et panna liha ahju küpsema. Enne, kui ma seda teha jõudsin olid lapsed köögis, neil ka uni läinud. Tegin hommikusöögi valmis ja lapsed ajasid nii kaua isa ülesse. Peale sööki tuli Marlen tarkusega välja, et me peame kindlasti turule minema. Ütlesime talle, et me ei lähe täna turule vaid hoopis teise kohta, kuhu seda ei öelnud. Peeter ütles neile, et nad riidesse paneks ja seda nad ka tegid. Mina panin süüa ja juua kaasa ja see ajas lapsed segadusse. Peeter ütles, et me läheme mägedesse ja selle peale tuli protest ja nad keeldusid kaasa tulemast. Lõpuks said nad aru, et me läheme hoopis mereäärde. Ma olen juba ammu tahtnud minna, aga nädalavahetusel on viimasel ajal ilm kehva olnud ja seega tuli edasi lükata. Kui ma eile sellest Peetrile rääksin, siis sain vastuseks kindla ei. Sõit pidi pikk olema ja tal istumisest nagu nii tagumine pool haige jne. Õhtul arvas Peeter, et peaks ikka minema, sest mine tea kas enam ilusat ilma tuleb. Kuna hooaeg on läbi, siis oli tee suhteliselt tühi ja me jõudsime kiirelt kohale. Mina arvasin küll, et me oleme ainukesed, kes mereäärde lähevad. Kuid meie üllatuseks oli teisi meiesuguseid veel. Kuigi jah võrreldes suvega oli rand tühi. Vähemalt ei pidanud kohta otsima, kuhu istuda. Ilm oli enam vähem, kuigi kerge pilv oli vahepeal. Päike paistis, lained kohisesid, mida saa veel oskad tahta. Ujuma sai ka käidud, kuigi vesi oli natukene jahe. Peeter ütles selle peale, et hetkel on meil sellised ilmad nagu Eesti suvel. Ja vee temperatuur on samasugune, seega pole hulle. Lapsed oleks tahtnud rohkem vees olla, aga mina kui peorikkujast lapsevanem ei lubanud seda. Koju tagasi jõudes oli aeg süüa, et peale seda rattaga sõitma minna. Gregor vaatas toitu ja läks minema, kuna talle ei sobinud liha. Selleks ajaks, kui tal kõht tühjaks läks olid mul nõudki pestud. Selle peale tuli uus ving, et temal on kõht tühi ja ta tahab süüa. Kuid paraku tuli tal leppida infoga, et söögiaeg sai läbi ja järgmise korrani on aega. Sõitsime nagu ikka pika tiiru, kuigi tegelikult ei viitsinud ma kuhugile minna. Peeter teadis, et ta peab hommikul konna minema ja seega me ei saanud kauaks jääda. Lapsed peavad veel kooli asjad kokku panema ja nii me koju tulime. Enne sai Peeter teada, et hommik on tal vaba ja ei tulegi kuhugile minna. Me ise arvasime, et homme õhtul saadetakse ta kindlasti Madriidi. Eks homme näeb, kui hästi me ennustada oskame. Õhtusöögi ajal püüdis Gregor uuesti selgeks teha, et talle toit ei maitse. Peeter küsis kas ta tahab, et juhtub sama mis lõunaajal. Selle peale sai Gregor esimesena söödud ja ei mingit juttu. Peale pesemist ja asjade kokku panemist oligi aeg magama minna.