16.10.2014

Ärkasin öösel lapse nutu peale ja sain aru, et need ei ole minu omad, kes nutavad. Meie all elab ca kuune laps ja tema tegi 5 ajal hommikul hääleharjutusi. Ta on seda enne ka teinud, aga täna võttis ta selle tegevuse pikemalt ette. Paar tundi hiljem hakkas tal vist uuesti igav ja ta tegi uue harjutuse, seekord lühema. Hommikul oleks meeleldi edasi maganud, aga lapsed on vaja kooli viia. Kööki jõudes ja kraanist vett võtma hakates ilmnes, et vesi ainult niriseb. Võtsin kiirelt paar kausi täit vett, kuni veel nirises. Miks vesi ära on ja kaua seda ei ole kuskil öeldud. Küisin sõbranna käest kas neil on vesi ja tuli välja, et neil ka ei ole. Vähemalt ei ole ainult meie maja probleem. Ma mõtlesin juba öösel, mida ma tahan hommikul teha. Kuid kuna vett ei tulnud enam, siis olin sunnitud plaane muutma. Plaane tehaksegi ju selleks, et nad aiataha läheksid. Lõpuks tuli vesi tagasi ja ma sain pesu pestud, toad koristatud, kui oli aeg lastele järgi minna. Marlen ütles, et õpetaja oli ta kontrolltöö ülevaadanud ja seal oli 2 viga olnud. Ühe sõna oli ta valesti kirjutanud ja kuhugile oli numbri kirjutamata jätnud. Seega päris hea tulemus. Olime õues ja nagu ikka nautsime ilusat ilma. Koju tulles oli aeg sööma hakata ja peale seda istutasime Marleniga lilled umber. Mulla ostsime juba mitu nädalat tagasi ja viimati linnas käies sai potid ka ostetud. Jälle üks asi tehtud. Peeter ütles, et ta sai oma koormast lahti ja ootab laadimist. Laadimine paraku toimub alles homme hommikul. Kuigi tal kästi juba täna kliendi juurde sõita, et ehk saab hommikul kiiremini koorma peale. Koorem ise läheb barstu ja Peeter peab koorma ära viima. Seda kas ta homme koju ka jõuab ei tea veel ei juuli, maali, ega ka lapsed. Kuna ma magasin öösel halvasti, siis oli mul kindel plaan peale laste kooli minekut magada. Mõte oli hea. Kuigi väljas rääkis keegi valjusti juttu, traktorid sõitsid jäin ma lõpuks magama. Ärkasin selle peale, et mingi lärm hakkas pihta ja seda veel vene keeles. Selge keegi helistab eesti numbri peale ja teeb seda loomulikult, kui ma magan. Peale kõnet oli mul uni läinud ja tagasi tuli ta, siis kui oli vaja kooli minna. Nagu ikka. Nagu ka kõik eelnevad päevad nii veetsime tänase õhtu samuti õues. Täiesti ebahuvitav. Kuigi kuulsin küla uudist, mida ma veel ei teadnud. Meie külas on 3 panka, neist 2 asub rahaautomaat sees, 1 väljas. Ühel ilusal päeval mõned nädalad tagasi jäi väljas oleva automaadi kõrval suur auto seisma. Mingid mehed tulid välja ja kuidagi tõsteti automaat auto peale ja sõideti minema. Seda kõike tehti päeva ajal ja inimesed nägid pealt. Niisiis pandi meie külast rahaautomaat pihta. Palju automaadis raha oli seda ma ei tea ja kas süüdlased on käes seda ka ei tea. Igatahes on auk seines kinni müüritud. Vot sulle väike vaikne küla, kus midagi ei toimu. Gregor tegi oma ülesanded kiirelt ära, Marlen selle eest ei saanud kuidagi hakkama. Kõige parem on muidugi see, et tal oli matemaatikat vaja teha. Mulle tundub, et ta vingus lihtsalt selleks, et vinguda. Selle asemel, et kohe ära teha läks tal mitu tundi aega. Enne, kui arusaime oli kell nii kaugel, et oli aeg pesemas käia ja magama minna. Veega on jätkuvalt probleemid, kuna vesi ainult niriseb kraanist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.