12.10.2014

Gregor magaski hommikul kauem, milline rõõm. Üles ärgates läks ta õe tuppa ja nad hakkasid mängima. Kuna mul oli vaja süüa teha, siis läksin kööki, kuhu nad mingi ajapärast mulle järgi tulid. Peale hommikusööki läksime turule. Arbuusi hooaeg on läbi saanud, kuna neid müügil ei olnud. Meloneid veel oli, kuigi osad tundusid olevat kusagilt sissetoodud. Hooaja alguses tulevad melonid kuskilt teisest riigist ja hetkel samuti ja seda on näha juba hinna järgi. Selle eest on turgu vallutamas mandariinid ja sai ka selle hooaja esimesed järgi proovitud. Maitse ei olnud suurem asi nii, et jääme järgmist nädalat ootama. Oleks tahtnud hurmaad, aga neid veel ei olnud, kuigi eile poes olid. Nagu ikka oli aeg lõunat süüa ja peale seda Peeter tööle viia. Meie tulime koju ja vaatasime kodusedtööd üle ja pidime tunnistama, et üks Marleni ülesanne jääb jälle tegemata. Ei suutnud me kumbki välja mõelda, mida seal tegema peab, kusjuures küsimus ei ole selles, et me ei saa küsimusest aru. Küsimusest saame aru, aga kuidas teha seda ei oska. Ma millagi ütlesin Peetrile, et mul on heameel, et Marlen 2 klassi jäeti. Ma ei ole veel valmis 3 klassiks, kuna seal on tunduvalt rohkem ja raskemad kodutööd. Järgmine aasta Gregoriga saab kindlasti kergem olema. Miks küll keegi ei öelnud, et lapse koolis käimine tähendab, et endal tuleb ka õppida? Ühel päeval, mis kunagi kindlasti tuleb teevad nad ise oma asju. Peeter jõudis kohale ja nüüd tuleb hommikut oodata (vahepeal on magamine lubatud).

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.