07.10.2014

Gregor hakkas enne ärkamist köhima ja ajas meid kõiki ülesse. Gregor ütles, et ma võiksin talle köharohu apteegist osta. Kuna meil ei ole ammu köha olnud ja viimased korrad oleme soolakotti kasutanud, siis rohtu meil kodus ei ole. Ütlesin talle, et koolist tulles käime apteegist läbi. Seni soovitasin tal soolakotti kasutada ja viisin nad kooli. Peeter sai kiirelt koorma maha ja peab sealt lähedalt koorma peale võtma. Seejärel tuleb ta sellega baasi ja laeb siin maha ja jääb uusi korraldusi ootama. Mina mõtlesin mis kell meil apteegis lõuna hakkab, kuid ma ei teadnud seda. Läksin ja käisin apteegis ära ja ostsin rohu ära. Lapsed tulid koolist ja olime õues, kuna päeval on ilm ilus ja soe. Hommikuti on jahe ca 16-18 kraadi vahel. Nii, et hommikul tuleb kampsun peale panna. Ei möödunud tänane õhtugi ilma õue jäämata. Saime natukene väljas olla, kui Peeter helistas, et ma võin talle järgi minna. Ütlesin lastele, et ma lähen isale järgi ja ärgu nad seni rumalusi tehku. Ise lootsin, et ehk teised vanemad hoiavad neil ka silma peal. Peeter ütles, et ta sai koormat pikalt oodata ja baasi jõudes ilmnes, et üks alus oli katki. Peetri käest küsiti, milline tõstukijuht laadis ja vastuse peale öeldi, et see pidigi alati lõhkuma. Ei jäänud neil midagi muud üle, kui alus umber laduda, sest muidu oleks Madriidi jõudes viinamarja mahl olnud. Peeter uusi korraldusi ei saanud ja seega võisime koju minna. Lapsed ei olnud kuhugile kadunud ja pahandust ei olnud nad ka teinud. Marlen ütles, et tema peab homseks puid kooli tegema. Mina arvasin, et selleks on hea korjati puulehti. Marlen ütles, et puu tuleb teha wc paberi rulli ümber. Pidime enne koju minekut lehti korjama, kuid alati on plaanis mingi aga… Marlen mängis ühe sõbrannaga purskkaevu juures palli st viskasid üle vee teineteisele. Selline asi ei saa kunagi hästi lõppeda ja nii läks ka seekord. Nad arvasid, et mööda purskavat vett on hea visata ja nii Marlenil pluus märjaks sai ja me koju läksime. Gregor hakkas koduseidtöid tegema ja Peeter läks Marleniga lehti korjama. Meie saime kodusedtööd tehtud, kui teised tagasi tuli. Lehti oli kotitäis korjatud ja lisaks ütlesid nad, et kanalist on vesi välja lastud. Ja nad nägid, kuidas kalad seal ringi ujuvad. Otsustasime, te teeme puud valmis ja lähme välja tagasi. Peeter ja Marlen tegid kahekesi puud valmis ja need jäid päris lahedad. Ma tegin neist pilti ja katsun nad albumisse vaatamiseks ükspäev panna. Välja jõudes hakkas hämarduma ja kalasid oli veel näha. Kuid eemal oli kalamehed platsis ja panid pükse jalga, et kalale minna. Neljakesi mindi kanalisse kaasas oli neil 2 võrku ja kotid. Kala nad said, kuid palju panid võrgust mööda. Väljas oli selleks ajaks suhteliselt pime. Lisaks oli neil väikse auguga võrk ja suured kalad ei jäänud sinna kinni. Samuti panid kalad neist nö külje pealt mööda. Kalamehed tulid kanalis 2 kaupa võrku hoides, kuid külgede pealt jäeti ruumi, et kalad mööda saaks. Igatahes elavad kanalist forellid, haug, karpid. Lõpuks oli aeg koju sööma, pesema tulla ja magama heita.