06.10.2014

Ja ongi jälle uus nädal käes ja seetähendab, et täna on kool. Mis omakorda on tegelikult täitsa tore. Lastele seal meeldib ja nad ei ole üksi päev öelnud, et nad ei taha kooli minna. Seega tuli jälle vara ärgata ja kooliks valmistuda. Ma just täna mõtlesin, et siin on hea see, et kool hakkab kell 9. Selleks ajaks on väljas valge ja ei ole seda, et lähed pimedas ja tuled pimedas. Mul oli algselt kavas minna hommikul linna, kuid ma hakkasin selles mõttes juba eile õhtul kahtlema. Otsustasin, et ma ei lähe kuhugile ja jään koju. Juba mitu päeva on mul mõttes olnud, et peaks natuke letshot tegema. Üksi kodus olles on hea ja rahulik teha ja nii ma tegutsema hakkasin. Seekord kasutasin sibulat, natukene küüslauku, tometeid, porgandeid ja üks paprika oli ka. Tavaliselt olen ma maitsestanud soola, pipra ja suhkruga, kuid täna tegin tshillikastet ja maitse jäi minumeelest hea. Natukene teravam, kui tavaliselt, kuid vaheldusemõttes päris hea. Seejärel oli aeg köögis tekkinud kaos likvideerida ja toad koristada. Lapsed jäävad täna taaskord tund kauemaks kooli. Kui nad lõpuks koju tulid, siis jäi mulle arusaamatuks, mida nad seal tegid. Nende oma jutu järgi olid nad lobisenud ja igavlenud. Tegelikult ma arvan, et nad ikkagi õppisid midagi. Koolipäeva lõppedes läks Gregor jalgpalli ja tagasi tulles ütles ta, et talle ei meeldinud seal. Ei meeldinud sellepärast, et tema arvas, et nad hakkavad sõna otseses mõttes jalkat mängima. Kuid enne on vaja õppida, kuidas palli lüüa ja kuidas see mäng üldse käib. Hiljem mõtles Gregor ringi ja arvas, et ta läheb järgmine nädal jälle. Kuni Gregor oli jalkas olime meie Marleniga mängukal ja sõbranna koos oma lapsega. Marlenil oli aeg trenni minna ja ta läks sinna üksinda. Esiteks on ta enne ka üksi läinud ja teiseks pidin ma Gregorile järgi minema. Mõlema lapse trenn toimub erinevas küla otsas. Selle peale ma mõtlesin, et küll on hea, et me väikses külas elame. Ma ei kujuta ette, kuidas ma suures linnas neid trenni viiksi. Eriti, kui ühel algab, teisel lõppeb ja erinevates linna otsades. Kuni Marlen oli trennis olime mängukal ja peale trenni jäime veel mõneks ajaks välja. Marleni kolmapäevane trenn tõsteti tund aega hilisema peale. Kuna palju tüdrukuid läks see aasta rütmikasse, siis otsustas õpetaja gruppi pooleks teha. Marlen läheb ühte gruppi oma vanade klassikaaslastega (jaotati vanuse järgi). Kodusedtööd said ilma igasuguse jututa tehtud. Gregoril on selle eest köha ja nina on ka natukene tatine. Koolis pidi päris palju oleme lapsi, kes on haiged ja ei käi koolis. Eks see muutlik ilm ja kollektiivis viibimine annab erinevaid haigusi. Kuid küll läheb see köha-nohu üle. Peeter jõudis õhtus barstu, nagu me arvasime, et ta tegema peab. Peeter sai konnast koorma apelsine ja hommikul peab need mahalaadima. Ja uusi korraldusi ootama jääma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.