03.10.2014

Ärkasin selle peale, et mingi heli segas mu und. Kuulatasin ja heli kõlas uuesti ja ma sain aru, millega tegemist. Nimelt saab eesti numbriga telefoni aku tühjaks ja millegipärast peab telefon valjuhäälselt sellest märku andma. Mõtlesin kas ma peaks seda ignoreerima või minema ja telefoni välja lülitama. Otsustasin hoopis kella vaadata ja ilmnes, et ma peaksin mõne minuti pärast ärkama. Seega ei olnud vaja kaua mõelda, mida ma tegema peaksin. Nagu ikka hommikukohv ja söök ja Peetri äratamine, kes nagu ikka ei tahtnud ärgata. Kuid mis parata tuleb kiirelt Valenciasse minna koormem maha-peale ja koju pausi tegema. Peeter läks tööle ja mina magama tagasi. Lapsed tapiasid taaskord hommikul magada ja nii me koos kellaga ärkasime. Lülitasin kella välja ja oleks meeldi edasi maganud, silmad vajusid iseenesest kinni. Ütlesin endale, et silmad lahti ja ei tohi magama jääda. Marlen vaatas külmkappi ja tegi selgeks, et meil on nälg majas, sest süüa ei ole midagi. Seda juttu on ta juba mitu päeva rääkinud, kuna ei ole tema lemmik helbeid ja jogurtit. Kuid seekord olen ma tegema nõus ja jagan Marleni arvamust. Ka minu meelest on nälg majas, sest juust sai mitu päeva tagasi otsa. Leppisime kokku, et lähme õhtul peale trenni poodi ja selleks ajaks on Peeter ka kodus. Nagu nii tuleb Peetrile reisiks mõned asjad kaasa osta. Mina tegin oma hommikused toimetused ära ja läksin lastele kooli järgi. Koolis ei olnud midagi huvitavat olnud. Olime natukene aega õues ja, siis oli aeg tuppa sööma tulla. Peeter helistas ja ma arvasin, et ta hakkab juba koju jõudma, kuid…. Tuli välja, et ta oli hommikul õigeks ajaks koormat mahaandmas ja sai selle tehtud. Ja, siis last ital mitu tundu oodata, et saada teada kuhu ta laadima läheb. Kui ükskord koht öeldi, siis tuli välja, et tuleb veel 2 tundi oodata, kuna siesta on. Lisaks sellele tuleb veel laadimis, aga nende kohta ei antud infot. Kogu see venitamine tähendab, aga seda et Peeter ei jõua mingil juhul täna baasi tagasi. Selleks ajaks, kui ta saab esimeses kohas laadima hakata peaks ta hiljemalt hakkama tagasi sõitma. Rääkimata sellest, et ta peaks baasis tegema 24 tundi pausi ja, siis Hollandisse minema. Mis sellest kõigest välja tuleb me veel ei tea. Kuid teada on see, et Peeter ei jõua täna normaalseks ajaks koju, kui üldse jõuab. Seega ei ole mul autot, millega poodi minna ja nälg ei kao külmkapist kuhugile. Niisiis pole valikut tuleb lapsed kooli viia, ratas võtta ja baasi autole järgi sõita. Juhul, kui Peetrile öeldaks, et ta peab oma pausi Valencias ära tegema ja siis Hollandisse minema saan ma talle asjad anda. Hea, et baas ei ole väga kaugel ja on ratas millega autole järgi minna. Ilm oli ilus ja sõit läks kiirelt ja peagi olin tagasi teel koos autoga. Rattal läks ka hästi sai autoga sõita. Jälle sai üks koolinädal läbi ja nädalavahetus on meid ootamas. Jäime kooli kõrval olevale mängukale koos sõbranna ja tema lapsega. Nii see aeg läks, kuni mul oli aeg lapsed trenni viia. Sellest aastast on uus trenn ja otsustasime mõlemad sinna panna. Tegemist peaks olema kergejõustikuga ja see peaks neile sobima. Marlen arvas alguses, et tema ei taha sinna minna, kuid tagasi tulles ütles ta, et talle meeldis. Trennis olid nad jooksnud, erinevaid võistlusi teinud. Tähtis on see, et nad saavad ennast liigutada ja neile seal meeldib. Marlen arvas, et nüüd oleks parasaeg mängukale minna, kuna tema sõbranna läks. Kuid tuletasin talle meelde, et me peame poodi minema. Nagu ikka reede õhtul oli ka täna poes palju rahvast, kuid õnneks ei olnud riiulid tühjad. Saime loodetavasti kõik vajalikud asjad ostetud ja nüüd peaks mõneks ajaks nälg külmkapist kadunud olema. Peeter ütles, et ta rääkis logistikule oma murest ja tegi talle selgeks, et ta ei jõua kuidagi õigeks ajaks Hollandisse. Logistik mõtles ja ütles, et Peeter peab Valenciast koorma peale võtma, selle baasi tooma ja edasi läheb keegi teine. Logistiku jaoks tuli üllatusena, et Peeter peab veel 24 tundi pausi tegema. Eile õhtul rääkis Peeter ülemusega, kes teadis, et tal tuleb paus teha. Ja, kes rõhutas, et võtad koorma peale ja teed kodus pausi ja, siis edasi. Nii, et tehti plaan valmis, aga see läks aia taha. Liiga lihtne oleks olnud kalkuleerida kaua kulub Valenciasse sõidu peale ja laadimiste. Rääkimata sellest, et Peetril lasti mitu tundi mõtetult oodata. Oleks kohe saanud laadima minna, siis oleks ajaga enam vähem välja tulnud. Nii, et Peetri hommikun lootus kiirelt sinna ja koju tagasi läks teadagi kuhu. Kuid väikese hilinemisega jõuab ta homme koju.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.