02.10.2014

Äratus oli nagu ikka konna hommikutel vara. Mina läksin kööki süüa tegema ja peagi kuulsin, et keegi kolistab vannitoas. Teise tuppa minnes ilmnes, et Peeter oli juba üleval. Kohv joodud, toit söödud, riidesse ja teele. Mina läksin voodisse tagasi ja jäin mingi ajapärast magama. Minu unetuse periood on vahetunud uneperioodi vastu ja hetkel mul erilisi probleeme magama jäämisega ei ole. Ärkasin selle peale, et kell hakkas jälle helisema. Taaskord läksin kööki ja hakkasin toimetama, nagu kordussaadet oleks teinud.  Huvitav oli see, et vaatamata minu kolistamisele ei tulnud kumbki laps kööki. Selge laiskvorstid ei kuulnud kella ja magavad, nii ma neid äratama läksin. Vahel nad on lihtsalt voodis ja teesklevad magamist, kuid täna nad magasidki. Ei ole siin midagi laiselda ülesse sööma ja kooli. Jõudsime täpselt õigeks ajaks kooli ja lapsed läksid tundidesse. Mina tulin koju ja hakkasin koristama ja seejärel tegin lastele lõunaks süüa, lisaks küpsetasin kooki. Kook tuli seekord “huvitav”, kuna lisaks õuntele panin ma sinna ka pirni ja nektariini. Seistes lähevad puuviljad pehmeks ja, siis ei taha keegi neid süüa. alati ei ole külmkapis piisavalt ruumi, et nad sinna panna. Ja nii mul tuligi idee pirnid ja nektarid ka koogile panna. Marlen sõi kooki ja sai aru mida ma olen sinna pannud ja ütles, et hea kook on. Peale kooli jäime nagu ikka välja, sest päike tuli välja ja ilm oli soe. Mõlemal lapsel on vaja õppida ja seega tuli koju tulla, kuigi nad ei olnud sellega nõus. Tegin maja ukse lahti ja lasin lapsed uksest sisse. Gregor ootas lifti, et rattas tuppa viia ja maja uks oli veel lahti. Kuulsin, et tuleb mingi auto ja heli kõlas tutavalt, nagu meie muna. Siinsetel autodel töötavad koguaeg ventilaatorid ja need tekitavad kõva heli. Meie muna see eest on vaikne, nagu ka teised tema liigikaaslased. Vaatasin välja ja ilmnes, et Peeter oli konnast tagasi. Vot kui õigel ajal me koju tulime. Kala ahjus hakkas valmis saama ja tõin taldrikud ja muu vajaliku lauale, et peagi sööma hakata. Peetril telefon hakkas helisema ja midagi meeldivat sealt ei tulnud. Peeter peab hommikul vara, õigemini poolest ööst minema Valenciasse seal koorma maha-peale andma ja tagasi tulema. Seejärel tegema 24 tundi pausi ja Hollandisse minema. minul oli selle uudise peale söögiisu läinud. Seetähendab, et Peeter läheb laupäeval mingi kell ära ja tagasi tuleb kes seda teab veel millal. Mina pean lastega üksi pikaks ajaks koju jääma ja ma juba kujutan ette, kuidas nad mind hulluks ajavad. Kõige hullem on see, et suurema osa nädalavahetusest pean ma nendega üksi olema. Nädalavahetusel ei ole mängukal kedagi ja nii ma pean neid ise lõbustama. Lisaks sellele jõuavad nad kindlasti vinguda, kakelda ja ei taha koduseidtöid teha.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.