30.08.2014

Lapsed ärkasid ülesse ja hakkasid mängima. Mina lihtsalt ei viitsinud voodist välja tulla, laisk olin. Kaua ei saa endale sellist luksust lubada, kui teises toas on liiga vaikne. Tuli välja, et lapsed puhastasid endale mandleid. Mandlid tuleb koore seest väljavõtta ja koore purustamiseks sobib küüslaugupress. See omakord tähendab seda, et kõik kohad on koore tükke täis, kuigi nad panid paberi laua peale ja puhastasid selle kohal. Paljajalu põranda käimine meenutas miinivälja, koguaeg vaata kuhu astud. Mulle tundub, et mandlite korjamine ei olnud hea mõte. Peab nad ise kuskil ära puhastama, ühe korraga. Kuid sellega tegeleme mõni teine kord. Kuna eile jäid toad koristamata, siis esimese tegevusena hakkasin koristama. Ma lõpetasin tolmupühkimist, kui Marlen tuli minu juurde ja küsis. Kas ma hakkan kohe koristama või ta peab lihtsalt oma asjad kokku koristama. Eks ole, hea küsimus. Ütlesin talle, et ma võtan kohe tolmuimeja ja selleks ajaks peavad nende asjad põrandalt kadunud olema. Igatahes saime ilma suuremate probleemideta koristatud ja käies ei pea enam ettevaatama kuhu ja mille peale astud. Kui nüüd saaks veel loetud-kirjutatud ja päike välja tuleks, saaks hiljem ujuma minna. Ma olen juba pikemat aeg vaadanud, et aeg oleks pead värvida. Värvi ostsin mitu nädalat tagasi ära, kuid ülejäänut olen edasi lükanud. Arvestades, et igakord tuleb vale tulemus, siis ei ole see just meeldiv tegevus. Otsustasin, et saagu mis saab tuleb julgus kokkuvõtta ja ära teha. Esialgu tundus, et tumedaks seekord ei lähe ja see oli juba positiivne. Hiljem vaadates ilmnes, et värv jäi hele, aga punakas. Võib ka seekord öelda, et asi läks aiataha. Ma ei saa aru, milles on jätkuvalt probleem. Panin lastele söögisooja ja aknast välja vaadates nägin, et Peeter jõudis koju. Peeter sai koorma konnas mahaantud, parkis auto samasse kohta, kust võttis ja oligi tööpäev läbi. Uusi korraldusi ei antud ja nüüd tuleb oodata. Peeter läks magama ja meie lastega ujuma. Vahepeal oli päike välja tulnud ja kaua saa ikka toas oled. Koju jõudes ajasid lapsed Peetri ülesse ja käisime linnas. Õhtul käisime õues helikoptereid lennutamas ja sääski söötmas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.