27.09.2014

Laupäeva hommiku puhul saime natukene kauem magada, kuid ikkagi tuli kella peale ärgata. Peeter arvas küll, et ta ei viitsi minna, aga pole midagi parata ja tuleb minna. Mina ei hakanud enam voodisse minema ja lootsin, et lapsed taipavad kaua magada. Kuid see oleks ju liiga ilus olnud. Peagi oli Gregor kohale, et tema tahab süüa, kuid mina saatsin ta voodisse tagasi. Mulle tundub vahel, et nad magavad liiga vähe ja ma ei saa enam aru, mis kell nad peaks magama minema või palju nad peaks magama. Välja minnes tundus mulle, et ilm on jahe ja nii ma valed riided valisin. Nii ma peagi tuppa tagasi tulin riideid vahetama. Istusin mängukal, kui minu juurde tuli üks tädi ja hakkas rääkima. Tal on meie külas maja, aga tae lab juba palju aastaid Barcelonas. Ta rääkis mulle oma elust ja, miks talle siin külas ei meeldinud ja vanade kodust jne. Lõpuks tänas ta mind selle eest, et leidsin aega ja tahtmist tema kuulamiseks. Lapsed sõid ära ja peale seda jõudis Peeter koju. Peeter viis koorma ära ja sai paarist kohast uue koorma peale võtta ja lõpuks baasi tulla. Mul tuli päeval mõte, et peaks minema spordipoodi ja ostma endale ratta sõidu jaoks soojemad riided. Meie kohalikus poes on kehv valik ja ma mõtlesin teise linna minna. Ma lootsin, et Peeter jõuab varakult koju ja meil jääb sinna minekuks aega. Ütlesin seda Peetrile ja ta arvas, et me võime ju praegu ka minna. Mis see tunnike sõitu ikka ära ei ole ja aega meil hetkel peaks olema. Ütlesime lastele, et nad paneksid teised riided selga ja lähme. Lapsed küsisid selle peale kas me lähme Andorrasse? Me jäime Peetriga mõtlema, et äkki peaks hoopis Andorrasse minema. Kuid seal on spordiriided kallid ja nii me jäime oma valiku juurde. Kui tavaliselt on tee sõidumeistreid täis, siis täna oli tee suhteliselt tühi ja me jõudsime kiirelt kohale. Vaatasime poes ringi ja uurisime erinevaid riideid, kuni ma leidsin ühe ratta sõidu jaoks sobiva jope (ma ei tea, kuidas õige oleks öelda). Proovisin selga ja mulle tundus, et see on mulle natukene liiga ümber, kuid see oli ainuke. Panin selle riiulisse tagasi ja proovisin enam vähem kõik sobivad selga. Ükski ei tekitanud erilisi emotsioone, seega mitut numbrit. Proovisin neid selga ja tegime avastuse, et selle jope mõte ongi, et ta oleks umber. Jope ise on tuule kindel ja vihma ei lase samuti läbi. Otsustasime, et võtan selle nö külmemaks ajaks, aga hetkel on vaja natukene õhemat. Peeter leidis teisest riiuli otsast sobiva, kuid sellel ei olnud hinda. Mina ise valisin ka ühe välja ja nii me kassa poole läksime. Kassas saime hinna teada ja võtsin selle, mille Peeter valis. Põhjus väga lihtne, tema valitul on pikk lukk, mina ise leidsin üle pea käiva. Jope hinnaks oli algselt 64.95 ja selle hinnaga ei oleks ma seda kindlasti ostnud. Kuna tegemist oli viimasega, siis oli hind 29.95 ja see tundus juba normaalne. Kui kassas jope hind sisestati, siis oli hinnaks hoopis 14.95. Nii, et ma sain lõpuks kaks asja odavamalt, kui algne hind jope peal. Seega läks poes käik igati korda. Käisime veel teistest poodidest ka läbi, aga seda mida me otsisime nagu ikka ei leidnud. Koju tuleku ajaks oli väljas pimedaks läinud ja maantee oli suhteliselt tühi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.