26.09.2014

Kell hakkas helisema kuidagi vara, pole juba mitu hommikut 4 ärkama pidanud. Kuid tuli tõusta ja tegutsema hakata ja Peeter tööle saata. Ise läksin voodisse tagasi ja jäin magama. Ma oleks tahtnud kauem magada, aga Gregor tuli ja tahtis ärgata. Aega veel oli selle kiire asjaga ja saatsin ta voodisse tagasi. Peagi oli ta kohal ja teatas, et tal on kõht tühi. Ei saa ju lasta lapsel nälgida ja nii me köögi poole kolmekesi läksime. Söögiga täna probleeme ei olnud ja peagi olid lapsed pestud, riides ja valmis kooli minema. Pühapäevaks on Gregor kutsutud sünnipäevale, kuid mulle jäi kingituse küsimus arusaamatuks. Küsisin ühe ema käest kuidas sellega on ja sain vastuseks, et tuleb ühine kingitus. Mis iseenesest on heamõte, ei kogune mõtetuid asju. Nagu ikka tuleb lõuna kiirelt kätte ja enne, kui ma arusain tuli jälle lastele järgi minna. Mõlemal oli kuidagi palju rääkida ja nii nad kordamööda seletasid. Kui ma nüüd meenutada püüdsin, millest jutt oli, siis ma ei mäleta. Skleroos. Kooli nädal sai jälle läbi ja seega ei pidanud tuppa kiirustama, vaid saime õues olla. Päike tuli välja ja soe oli, palju lapsi oli peale meie veel väljas. Pühapäevaks on Gregor kutsutud klassikaaslase sünnipäevale, kes ei ela meie külas. Lapse ema saatis kõigile joonise, kuidas nende juurde saab. Võtsin mina google mapi kõrvale ja hakkasin vaatama, kuhu peame minema. Hiina keel oleks selle kõrval tunduvalt kergem olnud. Kaardi peale on kirja pandud, mis seal kõrval asuvad nt surnuaed, ladu. Kuid mitte ühtegi tänava nime. Oleks võinud vähemalt mõne nimegi kirjutada, et minusugune suudaks ka kohale minna. Peeter võttis kaardi välja ja ütles, et see on lihtne, eks ole. Peeter uuris natukene ja leidis koha, kuhu me peame minema. Ja, mis kogu asja juures põhiline on, sellel tänaval ei olegi nime. Kaardi peale vähemalt kirjas ei ole, kuigi ma eeldaks et reaalsuses peaks/võiks olla. Loodetavasti leiame me selle koha ülesse. Koju jõudes ilmnes, et Marlenile on nädalavahetuseks päris palju õppida antud. Marlen ise arva, et ta peaks osa asju täna ära tegema, kuid reaalselt ei teinud ta midagi. Peeter jõudis ka lõpuks koju ja hommikul peab ta minema koorma mõned külad eemal mahaandma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.