20.09.2014

Jälle hakkas kell liiga vara helisema, aga valikut ei olnud ja tuli tõusta. Peeter läks koos oma tilkuva nina ja halva enestundega tööle. Kuskilt on ta endale hankinud mingisuguse viiruse. Peab vist ööseks akna rohkem kinni panema või teki peale võtma. Ilmad on ka viimasel ajal sellised imelikud olnud, kord paistab päike, siis sajab vihma. Ilusad ilmad on kuhugile kadunud, kuigi ma lootsin minna nädalavahetusel mereäärde. Kuhu saa lähed, kui päikest ei ole. Ma arvan, et ma olin väsinud, sest jäin uuesti magama ja ärkasin selle peale, et Gregor tuli. Nagu ikka tahtis tema ärgata, kuid ma saatsin ta voodisse tagasi. Peagi olid nad Marleniga koos tagasi ja ma lubasin neil ärgata, kui nad vaikselt on. Eile said nad vähe koos olla ja juttu jätkus neil mõneks ajaks. Loomulikult jõudsid nad hommikul kakelda, sest eile jäi see tegemata. Kodused toimetused tehtud otsustasime ratastega sõitma minna. Valisime seekord tee, kust me ei ole enne sõitnud, vahepeal on midagi uut ju vaja. Tee läks nagu ikka põldude vahelt. Seal on lastega hea sõita, kuna vahel harva tuleb mõni auto vi traktor vastu. Ma ei teagi palju meil sõidetud täpselt oli, kui jõudsime esimesse külla ja seal olevale mängukale. Küla oli vaikne ja laste juttu oli üle küla kuulda. Ma juba ootasin, millal tullakse ja meile midagi öeldakse. Õnneks oli jama mängukas ja lapsed küsisid, kas me võime ühe lähedal asuva küla mängukale minna. Mis mul sai selle vastu olla. Sinna jäime me pikemaks ajaks. Peeter helistas ja ilmnes, et tema on koju jõudnud ja tundis huvi, kus meie oleme. Leppisime kokku, et kui me kuhugile edasi lähme helistan ja annan teada. Muidu võtab Peeter ratta ja tuleb meile järgi. Lastel ei olnud kuhugile kiiret ja nii me seal mängukal olime, kuni Peeter tuli. Sealt edasi läksime kõik koos järgmisesse külla, et sealne mängukas ka ülevaadata. Lastel oli heameel, et nad said mitmes kohas mängukatel käia. Lõpuks hakkas õhtu kätte jõudma ja tulime kodupoole tagasi. Tee peal korjasime mandleid ja proovisime kreeka pähkleid, mis olid kas ussitanud või toored. Korjasime natukene kreeka pähkleid kaasa ja eks näis kas neid saab mingi ajapärast süüa või mitte. Väike tiir jõeääres ja oligi väljas hämar ja aeg tuppa tulla. Peale pesu ja sööki oli aeg telekat vaadata, et peagi magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.