17.09.2014

Ärkasin enne kella ülesse, täna läks hästi ja ei pidanud väga vara ärkama. Kuna ma pean poodi minema ja ei ole teada, millal Peeter tagasi jõuab, siis viisin ta tööle. Tagasi jõudes ja ust lahti tehes vaatasin, et toas on valge ja nägin, et lapsed on ärganud. Marlen küsis kõigepealt kus ma käisin ja miks ma nad üksinda jätsin. Gregor tuli käe puusas esiku poole ja esitas sama küsimuse. Eriti tore, eks ole! Nemad olevat juba pikemat aega üleval ja olevat ärganud, kui me ära läksime. Tegelikult ma arvan, et nad ei olnud nii kaua midagi üleval, kui väitsid ja pealegi käisin ma kiirelt ära. Ja üldse oleks nad pidanud veel magama, kes käskis nii vara ärgata. Lapsed läksid kooli ja teatasid, et nad tahavad minuga poodi kaasa tulla. Niisiis läks aiataha minu mõte minna hommikul poodi. Tegin hommikul vajalikud asjad kodus ära ja laste koolist tulles läksime kohe linna. Nojah, tee peal tuli mul meelde, et nagu ikka on autopaak tühi ja tuleb tankima minna ja seda me ka esimesena tegime. Poes selle eest oli pensionäride kokkutulek, mis omakord tähendas, et kassas läks terve igavik aega. Nagu meil oleks aega liiga palju olnud. Koju jõudes oli lastel aega sööma hakata, et õigeks ajaks kooli tagasi minna. Õhtu veetsime nagu ikka õues, kuid tulime täna varem koju, sest kodusetööd vajasid tegemist. Ma ei hakkagi parem kirjeldama, kui palju närve ma sellepärast kaotasin. Lapsed läksid lõpuks magama. Peeter ütles, et ta jõuab varsti baasi ja seal tuleb hakata koormat umber laadima. Seda ta ei teadnud, kui kaua tal läheb. Ma läksin talle baasi järgi ja seal öeldi Peetrile, et kui see auto tuleb eest ära, siis on sinu kord. Peeter kutsus mind lustisõidule, st istusime tema autosse ja võtsime järjekorda. Aega läks terve igavik. Peeter ütles, et kogu päev on nõme olnud. Esimeses kohas ei saadud kaupa peale ja teises jamad. Koormaga siia jõudes öeldi, et jah see on meile, aga tuleb viia hoopis teise lattu, teise ilma otsa. Lisaks oli vaja koorema peale võtta ja seetähendas, et tuli põllurallil käia. Siin on palju nö väikseid kliente, kes saadavad paar alust. Kuid alused tuleb kuskilt x-põllult peale võtta. Ja need teed ei ole sobivad suure auto jaoks, miks sinna väiksemat ei saadeta ei tea. Peeter sai koorma peale ja ta peaks kella 7 hommikul pausi tegema. Kuid talle pandi peale mingid alused, mis on vaja kell ajalised kohale viia ja seega tuleb paus varem lõpetada. Jõudsime koju ja hakkasime magama minema, kui Peetri isiklik telefon helises. Helistajaks oli ülemus ja kell oli pool üks öösel. Tuli välja, et plaanis on muutus ja Peeter peab juba veerand seitse minema hakkama. See omakord tähendab, et paus jääb veel lühemaks. Ja, kui politsei peaks kinni pidama, siis on trahv kindlustatud. Trahvi korral ütleb ülemus, et Peetriga on probleemid, kuigi tai se keerab s..a sajaga. Paraku ei kuulnud me, et Peetri töötelefon helises varem ja ei näinud, et ülemus helistab. Isikliku telefoni peale helistas ülemus teise numbriga. Edaspidi otsustas Peeter, et tema rohkem öistele kõnedele ei vasta. Lõppude lõpuks on tal õigus magada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.