16.09.2014

Jälle varajane ärkamine ja Peetri tööle saatmine, seega ei midagi uut. Uuesti magama jäin ma vahetult enne kella ja oleks nii väga tahtnud edasi magada. Kuid ei ole selleks enam aega ja tuleb harjutada ennast varem magama minekuga. Lapsed kooli viidud võtsin ratta ja läksin kõrval külla poodi. Enda küla poodi minna oleks olnud liiga lihtne. Kõiki asju, mis ma sealt tahtsin ma loomulikult ei saanud. Tagasi teel tuli mulle meelde, et enne minekut linnavalitsus teatas, et täna on puu-ja juurviljade müük. Esimest kord kogu selle ajajooksul käisin ma seal ja ostsin. Lapsed tulid koolist ja neil oli seal hästi läinud, mida huvitavat ei olnud juhtunud. Selleks, et ma ei peaks õhtul minema 2 ratast käekõrval kooli, viisime kooli minnes rattad kooli kõrval olevasse parklasse. Õhtul läksime nagu ikka mängukale, kus olid teised lapsed juba ootamas. Mingi hetk läksid lapsed koju ja ma lootsin, et viimane teeb seda sama ja me saame koju tulla. Leppisime lastega kokku, et loetud minutid veel ja lähme. Enne, kui jõudsime koju minna tulid kuskilt nurga tagant järgmised lapsed ja me ei saanud kuhugile. Kell hakkas poole üheksa saama, kui kõik vanemad üheasegselt hakksid lapsi koju kamandama. Meie jõudsime koju ja lapsed sõid, kui Peeter jõudis. Nii, et lastel läks hästi ja nad nägi isa ära enne, kui magama läksid. Koduseidtöid neil kummalgi ei olnud ja eks tuleb ilusaid ilmasid ära kasutada ja võimalikult palju õues olla. Varsti tuleb talv ja, siis nagu nii keegi enam peale meie õues ei ole. Peeter peab hommikul siit lähedalt koorma peale võtma ja paarisaja kilomeetri kaugusele viima. Seal laeb ta koorma maha ja laeb uue koorma siia tagasi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.