13.09.2014

Jäin magama ja ärkasin jälle vaibaklopimise peale, rääkimata lärmist. Ja nii see öö möödus. Huvitav oli see, et tavaliselt jääb vaikseks ca 5 ajal, kuid täna oli muusikat kuulda veel 8 ajal. Mingi kamp läks mööda teed ja karjusid ühte ja sama väjendit nii, et terve küla kajas. Keegi lasi alt uksekell, esimene kord vajutati korra. Mõtlesin, et Peeter see olla ei saa ja ei viitsinud voodist välja ronida. Kuulsin, et kellegile lasti veel kella. Seejärel lasti uuesti meie oma ja hoiti pikalt nuppu all. Taaskord mõtlesin ja jõudsin järeldusele, et meie juurde ei ole nii vara kellegil asja. Kuna ma harjutan lapsi varem magama minema, siis harjutavad nemad vastu varem ärkamist. Täna hommikul ei meeldinud see mulle kohe üldse, kuid mis parata. Selleks ajaks oli väljas vaikseks jäänud ja parim aeg oleks magada olnud. Mulle meeldib hommikuti lattet juua, aga seda siin parku ei müüda. Seega olen proovinud erinevaid cappuccinosid. Mõned päevad tagasi ostsin uue ja sealt poest ei ole ma enne ostnud. Esimest kord oli purgi mõõtelusikas sees. Tõstsin pulbrit tassi ja läksin millegi kõva vastu. Mõtlesin, et teine lusikas on veel, kuid leidsin hoopis sokolaadi. Nii, et midagi ilusat ka tänasesse hommikusse. Vaikus sai välja otsa ja muusika hakkas jälle lärmama. Vaatasin välja ja nägin, et batuudid on püsti. Selge nii palju kodus olemisest tuleb jälle minna. Lapsed said enne mind valmis ja läksid kahekesi uurima, mis toimub. Kohale jõudes ilmnes, et 3 erinevate batuuti on, erinevas vanuses lastele. Üks oli kõige pisematele ja meie lapsed käisd ülejäänute peal hüppamas. Väljas oli päris palav, päike paistis ja batuudid oli päikese käes. Lastel olid hüppamisest pead märjad ja pidevalt tahtsid juua. Kogu see hüppamine kestis kokku 3 tundi ja ma ei saa mainimata jätta, et see oli tasuta. Vahetult enne lõppu tekkisid taevasse üksikud pilved ja enam ei olnud nii palav. Lapsi oli palju ja mulle tundus, et kõik ei olnud meie küla omad. Peeter sai koormast lahti ja peale pausi hakkas kodupoole tagasi tulema. Enne kohale jõudmist peal poole teepealt uue koorma peale võtma. Seega on lootust, et õhtul hilja jõuab ta tagasi. Ürituste vahepeal oli aeg koju tulla ja sööma ja koristama hakata. Eilsest olid kõik kohad paberipudi täis ja hommikul jäid mänguasjad laiali. Kaua me kodus ei saanud olla, sest muusika hakkas mängima ja lisaks öeldi, et lastele hakkavad mängud. Tuli jälle teele asuda. Päike tuli selleks ajaks välja. Nagu ikka ei hakanud ka seekord üritus õigeaegslt pihta. Üldse jäi mulle kogu selle ürituse mõte arusaamatuks. Lapsed pandi kõigepealt üksteise järgi seisma. See ei sobinud ja jaotati vanuste järgi. Käte peale tehti vildikaga mingi märk ja mindi kuhugile ära. Gregor ei viitsinud seda kaasa teha ja jäi koos minuga. Marlen hiljem rääkis, et nad olid läinud mängukale ja seal olid nad pidanud kõigepealt olive sööma. Need talle ei maitsenud ja ta kordas seda mitu korda. Seejärel pandi neile lusikas suhu, sinna peale muna ja nad pidid mingi maa käima. Marlen oli endaga rahul, kuna ta käis ära ja muna jäi terveks. Järgmise ürituse tarbeks oli vaja käterätte ja ujumisriideid. Mina lootsin, et saame basseini minna, kuna seal tänavas toimus järgmine üritus. Kohale jõudes ilmnes, et ujuma me täna ei saa. Terve tänav oli kaetud vahuga ja seda lasti muudkui juurde. Seega vahupidu! Lapsed jooksid vahus, viskasid ennast sinna sisse pikali jne. Tegevust jagus neil pikemalt. Minule meenutas see vaht lund, kuigi jah temperatuur oli lume jaoks liiga kõrge. Mul läks jälle hästi ja sain minagi vahuseks. Hiljem pakuti sokolaadi küpsistega. Mina tahtsin koju minna, aga lapsed tahtsid vahuga mängida. Nagu ikka olime meie viimaste lahkujate seas. Lapsed olid nõus ära tulema, kuna ma tahtsin rattaga sõitma minna. Kuid see ei olnud peamine. Peamine oli see, et ma lubasin neil vahust läbi sõita. Nagu ikka said nemad enne toast välja. Kui mina kohale jõudsin olid mõlema rattad sadulani vahused. Eelmisest korrast on rattad veel porised, nüüd vahused ja seega läksime pesulasse. Rattad puhtad sõitsime natukene ringi, kuni pimedaks läks. Peetr jõudis selleks ajaks koju ja ilmnes, et meil on nagu ikka probleem. Milles hetkel asi täpselt on ei ole veel selge. Nimelt juhtus meie autoga midagi. Kas meil on suur või hoopis väga suur probleem peaks homme selguma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.