10.09.2014

Kuna ma olen viimasttel päevadel olnud laisk, siis hakkasin täna virgaks. Hakkasin hommikul kohe toimetama. Panin pesu pesema, koristasin ja seejärel tegin süüa supp-praad-magustoit. Autole tegin kohustuslik kindlustuse ka ära ja kindlustus saadab rohelise kaardi siia. Mulle meeldib Eesti ametkondade/ firmade juures see, et nendega on võimalik e-maili teel asju ajada. Saatsin kindlustusse kirja, kuidas ma saan rohelise kaardi. Vastus tuli kiirelt, taheti auto numbrit ja aadressi. Ja, mis peamine saatmise ees raha ei küsita. Uskumatu, kui palju ma tegin, ära väsitas kohe. Peale seda olin mina välja teeninud ujuma minemise. Lapsed enne välja minemist hakkasid kiirelt kirjutama. Jälle kord oli väljas soe päev ja vesi oli samuti soe. Ja, siis täiesti äkki, nagu ikka tuli mul sügismasendus. See aasta läksiki kaua aega. Tavaliselt tuleb mul sügis masenuds peale jaanipäev. Mulle tundub, siis alati et suvi on läbi ja päevad jäävad lühemaks ja õhtud lähevad pimedamaks. Täna on viimane päev, kui basseinid on lahti ja sellest on siiralt kahju. Ja sellest mul ka masendus tekkis. Ilmad on ilusad ja minu meelst võiks basseinid veel lahti olla. Kuid millegipärast pannakse nad koos saabuvate pühadega kinni. Lisaks hakkab järgmine nädal kool ja ilus elu saab selleks korraks läbi. Kuigi ilusate ilmade korral võiks peale kooli basseinid lahti olla. Talv ei ole ka enam kaugel ja, siis on jälle udu kohal. Udu, mis tuleb ja jääb pikaks ajaks. Meil on Peetriga unistus, et ühe päeval (pole teada, mis aastal) kolime me rannikule lähemale elama. Rannikul ei ole talvel udu ja temperatuurid on kõrgemad. Igatahes on mul sügis masendus. Õhtul läisime mängukal ja sääski oli jälle palju, kõik kohad on ära söödud. Peeter teatas, et tema täna koju ei tule, kuna hommikul peab bartsus mahaandma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.