09.09.2014

Ka täna hommikul saime kaua magada, see hakkab juba harjumuseks saama. Nojah, täna on viimane vaba hommik ja õhtupoole läheb Peeter tööle. Tegin hommikul pannkooke ja tõstsin korra panni tulelt ja panin pliidinuppude peale. Meil on keraamilinepliit puutenuppudega ja need nupud hakkavad piiskuma, kui sinna peale midagi panna. Võtsin panni sealt ära ja ilmnes, et pliit on ennast välja lülitanud. Uuesti sisse ei saanud lülitada, kuna näitas tabalukku. Ei saanud mina aru, mis nüüd juhtus kuna enne ei ole nii olnud. Proovisin nii ja naa, aga tulemust ei kuskil. Kurtsin Peetrile oma muret ja ta tuli vaatama. Kõigepealt lülitas ta elektrikilbist elektri välja, kuid see ei andnud tulemust. Lõpuks hoidis ta sisse lülitus nuppu all ja pliit sai korda. Kusjuures ma hoidsin ka seda nuppu, aga ju siis liiga lühikest aega. Hea, et poodi uut plaati ostma ei läinud. Peeter ütles, et ta ei ole kukke viimastel päevadel laulmas kuulnud. Ja arvas, et keegi oli minust kiirem ja jõudis ta potti panna. Ma ei ole samuti teda enam kuulnud ja loodetavasti nii ka jääb. Nagu ikka läheb kell kiirelt ja peagi oli aeg Peetril tööle minna. Kuna me ei tea kauaks ta ära läheb, siis otsustasime ta tööle viia ja auto endale võtta. Mine tea, äkki me tahame kuhugile minna. Koju jõudes tahtsimegi, aga sinna sai ilma autota. Läksime basseini viimaseid ujumisi nautima. Vesi oli suhteliselt soe ja päike kõrvetas rohkem, kui viimastel päevadel. Rahvast oli ka ja nii me seal olime. Hiljem läksime mängukale ja seal suutis Marlen oma jala katki teha. Tema enda õnneks oli juhtunud midagi hullu. Hiljem käisime veel meie maja kõrval mängukal ja ilma ilustamata võib öelda, et seal oli sitaks palju sääski. Vabandust sõnastuse eest, aga nii oli. Ma juba kujutasin väljas ette, kui tore õhtu mul tuleb ja kui palju ma saan ennast sügada. Peeter ütles, et koorem pandi kiirelt peale ja ta sai normaalsel ajal teele asuda. Koorem tuleb vara hommikul mahaanda ja enne seda jõuab Peeter magada, heaseegi. Kuhu Peeter peale seda läheb ei ole veel teada, aga küll homme selgub. Mina olin õhtul halb lapsevanem ja ei lubanud telekat vaadata. Põhjus väga lihtne. Kuna lapsed ei viitsi vabatahlikult lugeda-kirjutada, siis ei saa nad telekat. Ma ei ole neid viimastel päevadel sundinud, vaid olen lasknud nö puhata viimasel nädalal. Kuid ma leian, et nad võiks teha isetegevust ja ise huvi üles näidata. Mul on ka huvitavad soovid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.