04.09.2014

Mulle tundub, et viimastel päevadel ma ei teegi muud, kui lähen magama ja ärkan ja jälle otsast peale. Kell hakkas nagu ikka liiga vara helisema ja tuli ennast voodist välja ajada. Loomulikult oli uni sellel hetkel kõige magusam ja oleks tahtnud edasi magada. Kuid ühel päeval jõuab kätte nädalavahetus ja siis saab magada. Peeter läks tööle ja peab koorma peale laadima. Mina läksin voodisse tagasi ja nagu kiuste oli uni kadunud. Selle eest oli sõber kukk üleval ja tegi väga koledat häält. Lapsed ei taibanud kaua magada ja nii tuli mul jälle ärgata. Oh need ööd saavad liiga ruttu otsa. Marlen võttis peale sööki paberi, pliiatsi, raamatu ja hakkas kirjutama. Nagu ta ise ütles teeb kohe ära, siis hiljem ei ole probleemi. Paraku jagus tal peale hakkamist mõneks sõnaks ja juba läks ta vennaga mängima. Olekski liiga hea olnud, kui ta oleks kohe ära teinud. Minul tuli jälle koristamine ettevõtta ja peale seda oli aeg süüa teha. Mõtlesin, et ma olen kaval ja teen täna rohkem, siis homme ei pea tegema. Kõigepealt tegin valmis kotletitaina, praadisin kotletid ja panin ahju. Seejärel segasin kokku maitseaine-riivsaiaga, kanafileest lõikasi tükid ja panin nad segu sisse. Järgmisena panin nad pannile ja pruunistasin enne ahju panemist. Viimasena läks pannile teinepool kanafileed koos riisi ja isetehtud letshoga. Liskas keetsin potitäie kartuleid ja tegin toorsalati valmis. Küll ma olin tubli! Väljas on poolpilves ilm, kuid soe ja me läksime basseini. Seal olid mõned üksikud inimesed. Lapsed läksid vette ja nagu neil viimastel päevadel kombeks on saanud, siis mängisid vetelpäästjaga palli. Nagu öeldakse, siis õnnetus ei hüüa tulles. Mina olin teises basseinis ja nägin, kuidas Gregori klassiõde tuli nuttes ema juurde. Mis juhtus seda ma tollel hetkel ei teadnud. Vaatasin, et minu lastega on kõik korras ja ei pööranud asjale tähelepau. Marlen tuli ja seletas, et Gregor ja see tüdruk oli kokku põrganud. Kokku põrke tulemusena oli tüdrukul muhk otsa ees, ilus ja sinine. Gregor ei tulnud midagi ütlema, kuid ma nägin, et vetelpäästja vaatab ta suud. Seega Gregori hammad olid need, mis klassiõele muhu tekitasid. Gregor ise jäi terveks, klassiõele pandi jääd peale ja peagi mängisid lapsed edasi. Koju jõudes oli aeg mängukale minna, kus peale meie ei olnud kedagi. Peeter teatas, et tema on kodus ja me tulime koju tagasi. Peeter sai oma ringid tehtud ja tuli koju. Meil läks täna jälle hästi ja saime perekondlikult õhtust süüa. Seda lõbu ei jagunud nagu ikka kauaks. Peeter sai teada, et hommikul tuleb barstu minna ja läks magama. Lapsed sättisid ennast teleka ette ja mina otsustasin peorikkuja olla. Kuna neil oli magama minekuni aega, siis ma ei tahtnud, et nad terve selle aja telekat vaatavad. Mina ütlesin, et lähme õue tagasi ja nad jäid minuga nõusse. Ega ma poleks eitava vastusega leppinud. Läksime kõigepealt jalutama, väljas hakkas hämaraks minema. Taevas meie kohal oli sinine, kõrval oli kuu ja otse ees tihedad valged pilved, pilvedes lõi välku. Ilusa vaatepilt oli. Tegime linnale tiiru peale ja läksime mängukale, kus oli teisigi hilja väljas olevaid lapsi. Õhtu oli soe ja, mis seal toas ikka passida. Tuppa tulles oli aeg hambad pesta, natukene multikaid vaadata ja magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.