03.09.2014

Peeter jäi eile hilja seisma ja seega sai täna natukene hiljem minna. Peale hommikusi toimetusi võttis Peeter ratta ja kaudus nelja tuule poole. Tegelikult läks ta oma autole järgi ja edasi konna. Mina läksin nagu ikka voodisse tagasi ja minu hommikut sisustas laulu kukk. Ma ei tea kas tal on häälemurre või mõni teine probleem. Igatahes tegi ta täna nii koledat häälet, et ma mitu korda ehmatasin. Rääkimata sellest, et ta kires pikalt ja tegi lühikesi pause. Päeval tegime oma tavalisi toimetusi ja lisaks jõudsin ma 2 korda kooki küpsetada. Peetril on täna sünnipäev ja ma tegin selleks puhuks koogi. Ma ei teagi, mis või miks juhtus, aga esimene ei tulnud välja. Mis kehvasti see uuesti ja nii ma uue koogi ahju panin. See tuli enam vähem välja, kuigi ma ootasin paremat. Seejärel läksime ujuma, kuna jälle oli ilus ilm. Vesi oli enam vähem ja nii see päevake läks. Õhtul käisime mängukal ja tuppa tulime, kui Peeter koju jõudis. Kiire õhtusöök koos koogiga ja Peeter läks magama. Hommikul tuleb jälle tööle minna ja selleks on vaja ennast välja puhata. Meie vaatasime telekat ja läksime samuti magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.