28.08.2014

Läksin mina ca kahe ajal voodisse ja mida mina kuulsin. Minu suur lemmik kukk hakkas kirema, uskumatu eks ole. Sellel hetkel oli küll tahtmine teda küla peale otsima minna. Tema enda õnneks jäi ta vait ja mina sain magama jääda. Leppisime õhtul Peetriga kokku, et ta helistab natukene aega enne, kui koju jõuab. Telefon helises ja ilmnes, et Peeter jõuab kohe koju, ei mingit etteteatamist. Kiirelt voodist välja ja söök sooja. Peeter käis pesemas, sõi, vahetas riided ja kuulis kuidas minu lemmik kukk kireb. Kell oli selleks ajaks viis hommikul, seega antud kukk ei taipa kella aegadest üldse midagi. Juba elie tuli mul idee, et täna võiks küpsetada ja nii ma hommikul taina kerkima panin. Seejärel ilmnes, et meil on piim otsa saanud ja keedukreemi ei saa ilma teha. Käisime poes ja ostsime piima ja kreem sai tehtud. Mõned päevad tagasi tuli kraanist tumedat vett, kuna veetrasse oli pestud. Kuskil infot selle kohta, et seda tehakse eelnevalt ei olnud. Toimetasin mina täna köögis ja vaatasin, et vee surve on suhteliselt olematu. Peagi ilmnes, et vett ei tule üldse ja seega ei saanud käsi pesta. Mis, siis et käed oli tainaga koos ja veits rasvased. Hea vähemalt, et joogivett oli. Miks ja kui kauaks vesi ära läks ei ole jälle teada? Läks aega, mis läks aga enne, kui jõudsime basseini minna hakkas vesi tulema. Seetähendas seda, et ma sain nõud pestud ja köögi korda teha. Ma juba mõtlesin, kui õudne saab tagasi tulek olema, kui mustad nõud on ees ootamas. Väljas oli taaskord soe suvepäev, päikese käes näitas termomeeter 49 kraadi. Päikese käes kaua olla ei saanud, aga selle eest vees oli mõnus. Lapsed olidki suurema osa ajast vees ja mängisid sõpradega. Ime on juhtunud ja Peeter jõudis koju ja, mis peamine basseini. Ilmnes, et ta sai konnas koormast lahti, võttis tee pealt mõned asjad peale ja tuli baasi. Siin ilmnes, et ta auto läheb servisesse ja ta pidi selle linna ära viima. Peeter küsis lukksepa käest, miks ta auto servisesse läheb, aga seda ei osatud talle öelda. Linna jõudes ilmnes, et seal ei teatud samuti miks auto sinna toodi. Igatahes jäi auto sinna, kui kauaks või miks seda ei tea. Võib olla kunagi hiljem saame teada. Uusi korraldusi Peeter ei saanud ja sellest võib järeldada, et hommikul ei pea ta kuhugile minema. Me ise arvame, et laupäeva hommikul läheb ta konna. Kas meil on õigus seda näitab aeg. Kuna Peeter oli õhtul kodus, siis läksime linna ja ostsime lambipirne. Võtsime mõned tagavaraks, kuna hetkel oli soodukas. Koju tagasi jõudsime hilja ja peale õhtusööki oli aeg magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.