27.08.2014

Lapsed ärkasid ülesse ja hakkasid tegutsema, mina, kui laisk lapsevanem ei viitsinud voodist välja tulla. Kuid mingi hetk tundus mulle, et nad on kahtlaselt vaikselt. Mõtlesin natukene ja mulle ei meenunud, et ma oleksin kuulnud, et nad oleks köögis käinud. Selle peale jõudsin ma järeldusele, et nad teevad midagi, mis ei ole lubatud. Järelikult vaatavad nad telekat ja see ei ole heamõte. Ei jäänud mul muud üle, kui voodist välja tulla ja olukorda kontrollida. Minu suureks üllatuseks istusid lapsed lauaääres ja Marlen kirjutas. Kuku või imestusest hommikulvara pikali, õnneks jäin püsti. Marlen ise oli rahul oma tegevusega, aga pettunud, et ta ei jõudnud enne minu ärkamist kõike tehtud. Jälle jama. Tubli laps, pole midagi öelda. Ma olen juba mõndaaega aknaid vaadanud ja mõelnud, et peaks neid pesema. Lükkasin seda muudkui edasi ja mõtlesin pesta, kui lapsed koolis käivad. Plaanid tehakse ju selleks, et nad teadagi kuhu lähks. Lihtsalt võtsin kätte ja pesi aknad puhtaks ja loodetavasti kärbsed/putukad ei käi enam nende peal. Ühes toas on meil selline aken, mis tuleb pesemiseks eest ära võtta, muidu ei saa väljast pesta. Ma ei ole seda ise siiani eest ära võtnud, aga olen näinud kui Peeter seda teeb. Vaadates tundus see lihtne ja ma eeldasin, et ma saan sellega hakkam. Natukene vaeva ja aken oli käes ja peagi puhas. Tagasi pannes ilmnes, et aken on suuremaks läinud ja tagasi ei lähe. Proovisin nii ja naa, aga ei midag. Aken oli lisaks kõigele raske, mõtlesin et peaks Peetrile helistama ja konsultatsiooni küsima. See oleks liiga lihtne olnud. Kaalusin ka võimalust, et jätan akna tagasi panemata ja Peeter tuleb ja paneb tagasi. Nii ei oleks jälle huvitav olnud. Igatahes proovisin ma veel ja lõpuks oli aken oma kohapeal tagasi. Järgmine kord pesen ma seda akent, kui Peeter kodus on, kuigi jah elame näeme. Peeter sai bartsus koormast lahti ja nüüd on juba siin lähedal laadimas. Ühest kohast tuleb peale võtta, teises mahaanda ja kolmandas jälle peale. Mis peale seda saab ei ole veel teada. Meie teadsime, et edasi saab see, et on aeg basseini minna. Ka täna on väljas palav ja vesi oli soe. Sõbranna tuli oma lapsega ka ja nii see päevakene õhtupoole veeres. Peetril selle eest häid uudiseid ei olnud, kah nüüd üllatus eks ole. Ta saadeti laadima, aga koorem ei ole valmis ja keegi ei tea, millal see juhtub. Baasi tal minna ei lastud, kuna on mõtetu tühi sõit. Peeter jääb seega laadimiskohta ööbima ja hommikul läheb konna. Millal ta ükskord koju jõuab seda me veel ei tea. Kööki minnes ilmnes, et viimane laes olev ja töötav pirn ütles töölepingu ülesse. Seega annab hetkel valgust õhupuhastaja lamp, kuid selle ei näita eriti midagi. Eriti tore on köögis süüa teha, kui seal on pime. Õnneks sain noaga lõigatud ja näpud jäid terveks. Suudaks poodi minnes meelespidada, et pirne on vaja osta. Me juba ammu teame, et pirne on vaja osta, aga vot meelde ei taha see kuidagi jääda. Peeter küsis kas viie ajal hommikul on meil restoran avatud või mitte. Peeter saab neljast sõitma hakata ja, kuna ta läheb baasi tankima, siis tuleb kodust läbi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.